اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور خبر داد

تجلیل از اهالی کتاب شهرستان نور در هفته کتاب

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور از تجلیل اهالی کتاب در بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

تجلیل از اهالی کتاب شهرستان نور در هفته کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سیدآقابزرگ حسینی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید شهرستان با اشاره به نامگذاری هفته کتاب از 24 تا 30 آبان بیان داشت: روز 25 آبان در مراسمی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در شهرستان تجلیل می‌شود.

وی ابراز داشت: در این مراسم از نویسندگان، نخبگان، قاریان و حافظان قرآن، کتابداران، کتابخوانان و دیگر اهالی عرصه کتاب تجلیل می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور همچنین از برگزاری جلسات قصه‌خوانی، مشاعره، نقد، اجرای زنگ مطالعه، بازدید دانش‌آموزان و فرهنگیان در هفته کتاب این شهرستان خبر داد.

حسینی با اشاره به اجرای طرح پرداخت نیم‌‌بهای سرانه حق عضویت دانش‌آموزان عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان توسط شهرداری‌ها ابراز داشت: این طرح به عنوان الگو از شهرستان نور توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد.

وی از همکاری شهرداری‌های پنج شهر شهرستان در پرداخت نیم‌‌بهای حق عضویت دانش‌آموزان در سال‌های گذشته تقدیر کرد و با توجه به تغییر اعضای شورا و شهرداران بنا به مصوبه انجمن خواستار تداوم این امر و پرداخت سهم تعیین شده در سال‌جاری شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نور همچنین از انجمن خیران کتابخانه‌ساز، شوراهای اسلامی، شهرداران و همه دلسوزان در این بخش خواست تا حمایت‌های مادی و معنوی خود را برای احداث، تکمیل و تجهیز کتابخانه‌های سطح شهرستان گسترش دهند.

 انتهای پیام/86023/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول