اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز عید غدیر در اصفهان

نوزادان با نام علی خدمات شناسنامه‌‌ای رایگان دریافت می‌کنند

مدیر‌کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر نوزادان پسر به نام علی که در روز 18 ذالحجه متولد شده‌اند، از خدمات شناسنامه‌ای رایگان بهره‌مند می‌شوند.

نوزادان با نام علی خدمات شناسنامه‌‌ای رایگان دریافت می‌کنند

تورج حاجی‌رحیمیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اختصاص خدمات رایگان به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) برای نوزادان پسر اظهار کرد: با اجرای این طرح، تمام خدمات شناسنامه‌ای و سجلی نوزادان پسر متولد شده در روز دوم آبان ماه که نام آنها علی است، به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی به متولیان اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح توسط اداره کل ثبت احوال استان اصفهان و با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر برای نوزادان پسر متولد شده در روز  دوم آبان ماه و مصادف با 18 ذالحجه در نظر گرفته شده است.

مدیر‌کل ثبت احوال استان اصفهان با اشاره به نوع همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر برای این نوزادان تصریح کرد: این نوزادان در کنار دریافت خدمات شناسنامه‌ای و سجلی رایگان، هدیه‌ای ویژه با همکاری بنیاد بین‌المللی غدیر استان اصفهان دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: این طرح به نوزادان پسر متولد ‌شده در روز دوم آبان ماه و مصادف با 18 ذالحجه اختصاص دارد و تمام خدمات شناسنامه‌ای و سجلی برای آنها به صورت رایگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول