اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خرمشهر:

توجه به مشکلات شهری اولویت کار شهرداری و شوراست

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: توجه به مشکلات شهری اولویت کار شهرداری و شوراست.

توجه به مشکلات شهری اولویت کار شهرداری و شوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سید جواد ادریس‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه معارفه شهردار خرمشهر که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی سعادتی بزرگ است ضمن اینکه بار مسئولیت نیز بسیار دشوار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر ادامه داد: خرمشهر و مردم این شهر حق بزرگی بر گردن نظام و کشور دارند و باید امیدها را بار دیگر برای مردم این شهر زنده کرد.

ادریس‌پور تصریح‌کرد: شورای اسلامی شهر در چهارمین دوره خود با ایده‌ای جدید وارد عرصه شده و در این راستا اهداف و برنامه‌های مختلفی را دارد.

وی اضافه‌کرد: افزایش نظارت بر کار شهرداری، ملاک‌ قراردادن منافع جمعی به منافع شخصی، همراهی و همگرایی بین اعضا و شهردار خرمشهر، توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، توجه به مشکلات شهری و ایجاد فضایی آرام و بدون تنش در شهرداری از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

ادریس‌پور افزود: باید تلاش شود با انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی و مناسبتی این روحیه نشاط و شادابی را در شهر و در بین مردم دوباره زنده کرد.

وی گفت: در این راستا شهرداری و شورای شهر یک برنامه‌ریزی کوتاه، میان و بلند مدت را انجام و طبق آن به فعالیت در راستای عمران این شهر خواهند پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر افزود: در این راستا از همه مسئولان شهر می‌خواهیم تا شهرداری و شورای شهر را در ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به مردم یاری کنند.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول