اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

پذیرایی خرمشهر از یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور/حضور روزانه 2 هزار زائر در شلمچه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: خرمشهر پذیرای یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور است.

پذیرایی خرمشهر از یک میلیون دانش‌آموز راهیان نور/حضور روزانه 2 هزار زائر در شلمچه

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: با آغاز به کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سراسر کشور خرمشهر نیز آماده میزبانی از این زائران است.

وی افزود: از روزهای گذشته کار اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان آغاز شده و خرمشهر نیز در این مدت پذیرای دانش‌آموزان بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در حال حاضر روزانه دو هزار دانش‌آموز با حضور در یادمان شهدای شلمچه این قطعه متبرک را زیارت می‌کنند.

فرهانیان تصریح‌کرد: پیش‌بینی‌ می‌شود شمار زائران راهیان نور دانش‌آموزی در روزهای آتی به پنج هزار نفر در روز نیز افزایش یابد.

وی اضافه‌کرد: همه تمهیدات لازم در زمینه‌های مختلف امنیتی، بهداشتی و... در مدت زمان حضور زائران راهیان نور در نظر گرفته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان‌کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه و کوچک‌ترین مشکلی برای دانش‌آموزان حاضر در این اردوها ایجاد نشده است.

فرهانیان افزود: امسال قرار است یک میلیون دانش‌آموز در مقاطع دوم دبیرستان و سوم کار و دانش در مشهد شهدای شلمچه حضور یابند.

وی گفت: اعزام دانش‌آموزان از مدارس سراسر کشور در دو نوبت برادران و خواهران انجام و هم‌اکنون مرحله برادران آن در حال انجام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح‌کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اعزام دانش‌آموزان به مناطق دفاع مقدس خوزستان تا اواخر آذر ماه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول