اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مدیریت واحد شهری از پیگیری‌های اصلی نمایندگان است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت واحد شهری از خواسته‌ها و مطالبات عموم مردم و همچنین نمایندگان است که به جد این موضوع پیگیری می‌شود.

مدیریت واحد شهری از پیگیری‌های اصلی نمایندگان است

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: طرح توسعه شبکه فاضلاب شهری خلخال با پیگیری‌هایی که از طریق مدیرعامل آب و فاضلاب کشور صورت گرفته نتیجه داده و به دنبال آن طی جلسه‌ای که با اعضای شورای اسلامی شهر خلخال و نیز دعوتی که از مدیر‌عامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل داشتیم، وارد فاز اجرایی شده است.

وی عنوان کرد‌: مقرر شده است 10 کیلومتر دیگر در مناطق محروم شهر به ویژه مناطق اسلام‌آباد و صدا و سیما از این نعمت برخوردار شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در جلسه یاد شده که در یک فضای تعاملی مناسب انجام یافت زمینه همکاری‌های متقابل هم ایجاد شد و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب پس از هر 500 متر حفاری و توسعه شبکه فاضلاب شهری بلافاصله مسیر فوق را آسفالت‌ریزی کند و سپس 500 متر بعدی را آغاز کند که این اقدام با نظارت فنی شهرداری و شورای اسلامی خلخال انجام می‌شود.

جعفری بنه خلخال افزود: در بخش خاکی شهر نیز شرکت آب و فاضلاب موظف شد مسیرهای حفاری شده را پس از عملیات اجرایی به صورت متنی تحویل شهرداری و شهروندان کند.

وی تصریح کرد: از بابت هر متر‌مربع حفاری صورت یافته نیز 10 هزار تومان به شهرداری کمک خواهد شد.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شهرستان کوثر نیز طرح توسعه فاضلاب شهری در دستور کار قرار گرفته در گیوی سفلی تصفیه‌خانه این شبکه در حال احداث است.

جعفری بنه خلخال ابراز داشت: در گیوی علیا نیز بحث لوله‌گذاری این طرح در حال اجراست و در بخش‌های خورش رستم و شاهرود نیز به دنبال توسعه و اجرای طرح فاضلاب هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شبکه آبرسانی به صورت BOT توافقاتی صورت گرفته تا بخش خصوصی وارد عمل شود.

این نماینده مجلس گفت: از درآمد ناشی از ارائه خدمات و فروش آب، هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری را در مدت زمانی معین دریافت و در زمان مقرر به دستگاه اداری مربوطه تحویل دهد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در زمینه فاضلاب روستایی، همانند سایر حوزه‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم و دستگاه‌های درگیر با امورات بهداشتی و توسعه روستایی باید قویاً وارد عمل شوند و نسبت به هدایت پساب‌های روستاها به صورتی مناسب و قبل از اجرای طرح هادی روستاها اقدام کنند.

جعفری بنه خلخال در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: شرکت آبفار روستایی استان اردبیل، شبکه بهداشت و درمان استان اردبیل و نیز بنیاد مسکن استان اردبیل باید مطالعات لازم را در این زمینه انجام داده و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام کنند چرا که رهاسازی پساب‌ها هم مشکلات زیست محیطی در داخل روستاها ایجاد کرده و هم چهره نامناسبی به روستاها می‌بخشد.

انتهای پیام/62007/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول