اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

برگزاری اجلاس پیرغلامان در گرگان یک رویداد فرهنگی بزرگ است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برگزاری اجلاس پیرغلامان و حضور 450 مداح از سراسر کشور و کشورهای اسلامی یک رویداد بزرگ فرهنگی است که در شهر گرگان محقق می‎شود.

برگزاری اجلاس پیرغلامان در گرگان یک رویداد فرهنگی بزرگ است

ناصر گرزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: روز سه‌شنبه هفتم آبان شاهد ورود مداحان و هیئت‎های حسینی کشورهای اسلامی و سراسر کشور به شهر گرگان برای حضور در اجلاس پیرغلامان خواهیم بود.

وی با دعوت از مردم شهر گرگان برای استقبال از این رویداد بزرگ فرهنگی و بهره‎گیری از این ظرفیت بیان کرد: این مداحان تا روز جمعه در شهر گرگان هستند و فرصت خوبی است تا از تجربیات و دانش آنها برای نقشه راه همه مداحان و فعالان مذهبی و فرهنگی استفاده ببریم.

گرزین تصریح کرد: این اجلاس برای جهت دادن صحیح به نسل آینده در زنده نگه داشتن قیام امام حسین(ع) خواهد کرد.

سه پروژه بزرگ گرگان در حال پیگیری است

وی با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات مردم یکی از وظایف اصلی شورای شهر است خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به طور جدی در شورای چهارم مورد توجه قرار گرفته است بحث شورایاران است تا بتوان از ظرفیت‎های مردمی برای رفع مشکلات شهری بیشتر استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر گرگان اخلاق‌مداری، کمک و همدلی را وظیفه اعضای شورای چهارم اسلامی شهر گرگان دانست و یادآور شد: امید داریم با مشارکت همه مردم بتوانیم به وظایفی که برعهده داریم جامه عمل بپوشانیم و در سایه اخلاق‌مداری انتقاد همه شهروندان را در خصوص کاستی‌ها و نواقص شهر پذیرا هستیم.

این عضو شورای شهر گرگان در خصوص پروژه‎های نیمه تمام شهر نیز متذکر شد: سه پروژه مهم شهری میدان بسیج، تله کابین و کمربندی در کمیسیون توسعه و عمران به صورت تخصصی در حال پیگیری است که امید داریم بتوانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

جرجانی عضو دیگر شورای شهر در ادامه با اشاره به استقبال از اجلاس بین‎المللی پیرغلامان گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و اشتیاق جوانان برای حضور در هیئت‎های حسینی شورای شهر می‎تواند در هرچه با شکوه‎‎تر برگزار شدن این مراسم‎ها نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

وی در ادامه بر تشکیل شورای محلات تاکید کرد و متذکر شد: در انجام پروژه‌ها باید خواسته مردم و محلات را در نظر بگیریم و تجربه نشان داده است هیچ پروژه‎ای بدون همراهی و مشارکت مردم مفید و موفق نخواهد بود.

این عضو شورای شهر در پایان ابراز داشت: همانطور که برای پیروزی در انتخابات از این مردم کمک گرفته‎ایم امروز نیز برای تصمیم‎گیری در اداره شهر باید از همه سلایق، افکار، قومیت‎ها و بزرگان شهر استفاده کنیم و آنها را دعوت کنیم تا در یک فضای دوستانه بر مدیریت شهری نظارت داشته باشند و ضعف‎ها و مشکلات را انعکاس دهند.

انتهای پیام/83004/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول