اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

برگزاری اجلاس پیرغلامان کاری ماندگار در گلستان خواهد بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی یک رخداد بزرگ فرهنگی، اجتماعی و در عین حال سیاسی است که قطعا برای استان گلستان ماندگار و به یادگار خواهد ماند.

برگزاری اجلاس پیرغلامان کاری ماندگار در گلستان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد صبح امروز در جلسه توجیهی عوامل اجرایی اجلاس بین‎المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی(ع) که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری اجلاسی در این ابعاد نیاز به یک مشارکت همگانی و عمومی دارد و یک کار فرا دستگاهی است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‎های اجرایی و تک‎تک هم استانی‌های عزیز متولی برگزاری این اجلاس هستند، خاطرنشان کرد: یک توانمندی خوبی در استان و مردم ما وجود دارد و از آنجایی که نیت کار برای امام حسین (ع) است، انتظار این است که همه به صحنه آمده و هر آنچه که در توان دارند به انجام برسانند.

دبیر استانی اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی (ع) با تأکید بر اهمیت مشارکت عمومی و حضور پررنگ مردمی در آیین‎های استقبال و مراسم مرتبط با این اجلاس افزود: اینکه هر کسی به اندازه توان خودش برای امام حسین (ع) قدمی بردارد قطعا دارای یک اجر و ثواب الهی خواهد بود که آن فرد از پاداش آن بهره‎مند خواهد شد. 

وی یادآور شد: پیرغلامان حسینی(ع) افرادی هستند که عمر خود را صرف اباعبدالله (ع) و مدیحه‎سرایی و نوحه‎خوانی برای این امام مظلوم کرده‎اند، بدین جهت از ارج و قرب بالا و احترام عموم مردم جامعه برخوردار هستند.

ولی‎نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد با یک میزبانی خوب و در شأن استان گلستان به استقبال میهمانان اجلاس خواهیم رفت و انشاءالله یازدهمین دوره اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی(ع) در استان گلستان به عنوان یک خاطره ماندگار در ذهن‎ها نقش ببندد.

انتهای پیام/2307/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول