اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان البرز:

البرز پایلوت اجرای طرح کشوری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی است

مدیرکل پست استان البرز گفت: استان البرز پایلوت اجرای طرح کشوری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی است.

البرز پایلوت اجرای طرح کشوری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غلامرضا حمیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه خدمات به مردم و گسترش خدمات پستی یکی از مهم‌ترین وظایف ماست.

وی ادامه داد: از این‌که استان البرز به عنوان پایلوت اجرای طرح کشوری ثبت‌نام کارت هوشمند ملی تعیین شده است خوشحالیم و این امر نشان‌دهنده توانمندی ما در عرصه اجرایی‌شدن طرح‌های کشوری است.

این مسئول با بیان این‌که مردم برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند استقبال خوبی داشته‌اند، اضافه کرد: در صورت موفقیت اجرای این طرح در استان البرز، این طرح در دیگر استان‌های کشور نیز اجرایی خواهد شد.

حمیدی تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در پست البرز با توسعه همراه خواهد بود تا مردم راحت‌تر بتوانند از خدمات این طرح بهره ببرند.

وی یکی از مهم‌ترین مزیت‌های اجرایی شدن این طرح را ضریب بالای امنیتی عنوان کرد و گفت: عدم امکان سوءاستفاده افراد سودجو و جعل این کارت‌ها از دیگر مزیت‌های اجرای این طرح است.

مدیرکل پست استان البرز با بیان این‌که تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای اجرایی شدن موفق این طرح در استان البرز فراهم شده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها پیش‌بینی می‌شود این اداره کل روزانه بتواند 300 مدرک هویتی را برای اخذ این کارت دریافت کند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول