اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال

تداوم صدرنشینی ایرانجوان بوشهر/ مشکلات مالی و قصه تکراری قهر

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال با شکست پاس همدان علاوه بر تداوم صدرنشینی، نخستین پیروزی خانگی خود را نیز کسب کرد، اما با وجود مشکلات مالی شنیده می‌شود برخی بازیکنان این تیم حاضر به ادامه کار نیستند.

تداوم صدرنشینی ایرانجوان بوشهر/ مشکلات مالی و قصه تکراری قهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم‌های ایرانجوان بوشهر و پاس همدان عصر امروز از هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران در بوشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر ایرانجوان به پایان رسید.

داوران این بازی پیما فرخی‌مهر، بهروز برون و حسین ظهیری و داور چهارم نیز رضا قاسمی بود.

در نیمه نخست این بازی هرچند بازیکنان ایرانجوان بوشهر موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما بازی چندان خوبی نبود و تماشاگران لذت نبردند، اما در نیمه دوم یخ بازی شکست.

در نیمه دوم ایرانجوانی‌ها برتری خود را به حریف دیکته کردند؛ این تیم در دقیقه 53 روی یک کرنر ارسالی توسط وحید نعمتی در دقیقه 53 گل سه امتیازی را وارد دروازه پاس همدان کرد.

داور در این بازی پربرخورد به عزت‌الله پورفاز از ایرانجوان و کاوه زنگیان از پاس همدان کارت زرد نشان داد و صادق گشنی از ایرانجوان را در دقیقه 70 و امید خورج از پاس همدان را از زمین بازی اخراج کرد.

یم ایرانجوان این روزها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، اما بازیکنان غیور این تیم موفق شدند با یک بازی مردانه دل هواداران بوشهر را شاد کرده و نخستین پیروزی خانگی خود را جشن گرفتند.

ایرانجوان اکنون امید فوتبال‌دوستان بوشهری برای رسیدن به لیگ برتر است، اما با وجود مشکلات مالی ممکن است قصه تلخ شاهین برای ایرانجوان هم تکرار شود، توجه مسئولان و بزرگترهای تیم نیاز امروز ایرانجوان است تا از این بحران خارج شده و به روزهای بهتر آینده امیدوار باشد.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول