اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه چهلمین روز از در گذشته جابر رسانه‌ها

جابر سال‌ها صادقانه مشکلات مردم را بیان می‌کرد

جابر الگویی کامل برای اهالی رسانه مازندران است و سال‌ها صادقانه و شجاعانه مشکلات مردم را بیان می‌کرد و این گونه بود که ماندگار شد.

جابر سال‌ها صادقانه مشکلات مردم را بیان می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از ابتدای خبر رفتنت از پیش‌مان، از هر که می‌پرسیدی و می‌شنیدی، با نشاط بودن و امیدوار بودنت را به زندگی یادآور می‌شد و دو چندان تاسف می‌خورد از اینکه ناباورانه از میان ما رفتی.

بودن و زیستن و دوستی با تو برای من و دوستانت که دوستت دارم و دارند، افتخاری با ارزش و خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود...

جامعه رسانه‌ای استان در حالی سوگوار از دست دادن زنده یاد جابر معافی فعال‌ترین عضو خود در عرصه خبر است که باید باور داشته باشیم که آدم‌هایی از جنس صداقت که بی‌تکلف به دنبال روشن ساختن چراغ راه زندگی همنوعان‌شان هستند، ماندگارند و قابل احترام و به حق زنده یاد معافی از این جنس بود.

او الگویی کامل برای اهالی رسانه استان است و سال‌ها صادقانه و شجاعانه مشکلات مردم را بیان کرد و این گونه بود که ماندگار شد و محبوب دل‌ها و قلم او در خدمت نظام مقدس اسلامی و در خدمت مردم بود.

او فریب فریبکاران را نمی‌خورد،حرف قلم را درد عشق کشیده و زهر هجر چشیده می‌فهمد و بس...

در آخرین روز تابستان سرفصل‌های اوراق انفصال،فردی از جنس ماه را از باغچه خبر و اطلاع رسانی چید تا بیش از این بدانیم که زمان لحظه‌ای بیش نیست و افکار ما انسان‌ها فانی، ماندگار و برای آیندگان قابل تامل است.

بدانیم که ارزش قلم در ثبت صادقانه وقایع است و تهمت و برچسب‌زدن بر دیگران برای کسب منافع گروهی و حزبی جایگاهی سبک در عرصه اطلاع رسانی دارد.

بدانیم و متعهد باشیم که این نوشتن فقط برای اعتلای نظام مقدس‌مان باشد و به گونه‌ای نگردد که خط و ربطش حذف ناجوانمردانه در قالب بازی‌های سیاسی باشد که فقط دشمن شاد‌کن باشد.

از این مسئولیت خطیر اطلاع‌رسانی باید نوشت که این نوشتن برای ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش من و توست که کشیدن این بار همتی بزرگ، پشتکاری عظیم، عشقی راسخ و اعتقادی به اندازه بیش از 1400 سال تاریخ گفتمان اسلام می‌خواهد.

معافی انسانی شایسته بود که به ما یادآوری کرد که قلم ماندگار است و رمز این ماندگاری صداقت است ....

======================

محمد تیموری ـ سردبیر هفته نامه کایر

======================

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول