اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی گلستان خبر داد

خرید 1400 میلیارد ریال محصول کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی گلستان

مدیر تعاون روستایی استان گلستان گفت: با حضور موثر شبکه تعاون روستایی از ابتدای سال تاکنون بیش از 150 هزار تن انواع محصولات کشاورزی با ارزش ریالی حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال خریداری شود.

خرید 1400 میلیارد ریال محصول کشاورزی توسط شبکه تعاون روستایی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان گلستان، محمدتقی رجایی در جمع مدیران عامل اتحادیه‎ها و شرکت‎های تعاون روستایی استان اظهار داشت: حضور شبکه تعاون روستایی و تشکل‎های بخش کشاورزی در خرید محصولات کشاورزی موجب کاسته شدن دغدغه‎های تولیدکنندگان و کشاورزان می‎شود.

وی تصریح کرد: برنامه‎ریزی، حضور موثر و احساس مسئولیتی که در اتحادیه‎ها و شرکت‎ها وجود دارد باعث می‎شود تا خرید و فروش محصولات کشاورزی از کشاورزان به نحو شایسته انجام پذیرد.

نایب رئیس شورای هماهنگی و حمایت از تعاونی‎ها و تشکل‎های بخش کشاورزی استان ابراز داشت: بالاترین و مهمترین ارزش و نتیجه‎ای که در خرید محصولات کشاورزی محقق می‎شود جلب اعتماد اعضا و تولیدکنندگان بوده و شبکه تعاون روستایی صرفا در جهت حمایت از کشاورز و تولیدکننده وارد عرصه خرید می‎شود.

وی افزود: حضور موثر شبکه در عملیات خرید موجب شده تا از ابتدای سال تاکنون بیش از 150 هزار تن از انواع محصولات کشاورزی شامل کلزا، گندم، جو، شلتوک، وش پنبه و سویا با ارزش ریالی حدود یک هزار و 400 میلیارد ریال خریداری شود.

عضو کمیته مشورتی نظام بهره‎برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بیان داشت: خرید توافقی محصولات کشاورزی منافع تولیدکننده را در برداشته و موجب پایداری تولید می‎شود و باید به صورت متمرکز و شبکه‎ای انجام گیرد.

انتهای پیام/2307/س/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول