اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی طولانی شدن صدور حکم شهردار گرگان صورت گرفت

اعتراض اعضای شورای شهر گرگان به روند پیگیری صدور حکم شهردار

در پی طولانی شدن صدور حکم شهردار گرگان اعضای شورای این شهر نسبت به نحوه پیگیری و طولانی شدن روند صدور حکم اعتراض کردند.

اعتراض اعضای شورای شهر گرگان به روند پیگیری صدور حکم شهردار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شب گذشته در بیست‎ و ‎یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان موضوع طولانی شدن حکم شهردار گرگان و نامحرم دانستن اعضای شورا در پیگیری‎های سه ‎نفره برخی اعضای شورا از سوی اعضای دیگر موضوعاتی بیان شد که در جای خود جالب توجه است.

در ابتدای جلسه نایب رئیس شورای اسلامی شهر نسبت به برخی مصاحبه‎ها و بیان مطالب در سایت‎ها و خبرگزاری‎ها نسبت به برخی همکاران خود گلایه کرد.

نبی‎الله هزارجریبی با ارائه گزارشی از روند پیگیری حکم شهردار از باقی ماندن استعلام امنیتی صادقلو خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم در روزهای آینده حکم شهردار صادر شود.

وی همچنین از تلاش شبانه‎روزی اعضای شورا در پنج سفر سه روزه خبر داد و نسبت به عدم همکاری برخی از اعضا اعتراض کرد که مورد واکنش اعضای دیگر قرار گرفت.

تصمیم بر تفکر و تصمیم شورایی بود نه فردی / ریش ‎سفیدی‎ام را پس می‎گیرم

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر گرگان در واکنش به اظهار نظر نایب رئیس شورای شهر گفت: برخی از اعضا در این جلسه قصد داشتند نسبت به طولانی شدن صدور حکم شهردار صحبت‎هایی را داشته باشند که با وساطت من و رئیس شورا قرار شد در این جلسه بنا به مصلحت‎اندیشی صحبت‎هایی بیان نشود.

علی کلاتی گفت: اما با طرح این موضوع من ریش‎ سفیدی خودم را پس می‎گیرم و آقایان هرچه صلاح می‎دانند، مطرح کنند.

وی افزود: وقتی شهردار انتخاب شد قرار بر این بود که نظر شورایی بر تصمیمات حاکم شود و قبل از تصویب هر موضوعی بحث‎ها و تبادل نظرها وجود داشته باشد اما در پایان و پس از رای‌گیری تفکر شورایی بر جو شورا حاکم شود.

عضو با سابقه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: امیدوارم حکم شهردار گرگان هرچه سریعتر صادر شود تا مسائل شهری نیز به دست شهردار گرگان پیگیری شود.

جلسات پیگیری محدود و خصوصی برگزار می‎شود

عضو دیگر شورای اسلامی شهر گرگان عنوان کرد: در روزی که شهردار گرگان انتخاب شد قرار بر آن بود تا هر 13 نفر برای صدور حکم تلاش کنیم.

اسدالله کبیر ادامه داد: اما در پیگیری موضوع متاسفانه خیلی از جلسات محدود و به صورت خصوصی برگزار شد و آن اعضای محدود ما را در جریان امور قرار ندادند.

وی گفت: من چندبار برای مسائل مختلف به تهران رفتم اما یک‎بار هم به من گفته‌اند که برای پیگیری به وزارت کشور مراجعه کنم.

کبیر خطاب به نایب رئیس شورا که در این جلسه در غیاب رئیس شورا، ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: کوتاهی از شما بود و اگر از ما همراهی می‎خواستی ما هم شما را همراهی می‎کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای سوم شهر گرگان در این خصوص تاکید کرد: ما هم دوست داشتیم در این پیگیری‎ها شرکت داشته باشیم.

عبدالرضا چراغعلی عنوان کرد: یک سال و نیم نماینده استانداری گلستان در وزارت کشور بودم و به هر حال ارتباطات و آشنایی‎هایی وجود دارد که شاید می‎توانست مفید واقع شود.

رئیس کمیسیون اداری، مالی و بودجه نیز اظهار داشت: ما با عملکردمان به صورتی برنامه‎ریزی می‎کنیم که شکاف بین اعضای شورای شهر به صورت ناخودآگاه به‌وجود می‎آید.

خروجی شورا کارنامه کسی نیست، کارنامه شورا است

زهرا نورا گفت: هر اتفاقی که خروجی شورای شهر باشد نمی‎گویند که به اسم فردی تمام شده است بلکه به پای عملکرد شورای شهر گذاشته می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من اگر فردی صحبتی می‎کند از سر دلسوزی است و تمام اعضا از طولانی شدن صدور حکم شهردار نگران هستند.

نورا ادامه داد: هر فردی ارتباطات و توانایی‎هایی دارد که می‎تواند به همان اندازه مفید باشد ولی در پیگیری حکم شهردار از ما هیچ درخواستی نشد چه بسا اگر درخواست می‎کردند حتماً پیگیری می‎کردیم.

انتهای پیام/83004/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول