اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

بازی برای هر تیمی در همدان سخت است/ شناخت خوبی از تفکرات وینگو داریم

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: شرایط آب و هوایی و ارتفاعی همدان، کار را برای بیشتر تیم‌ها سخت می‌کند که امیدواریم بتوانیم از شرایط میزبانی با برد و سه امتیاز کامل از زمین بیرون آییم.

بازی برای هر تیمی در همدان سخت است/ شناخت خوبی از تفکرات وینگو داریم

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با گذشت هشت هفته از لیگ دسته یک و شناخت تیم‌ها از یکدیگر، بازی‌های سختی پیش رو داریم و باید برای مدعی بودن صعود توان بیشتری برای انجام مسابقات بگذاریم.

وی افزود: تیم فوتبال پاس امسال توانایی صعود به لیگ برتر را دارد اما نتایج کسب شده در 6 بازی اخیر، ما را از هدف دور کرده و باید تلاش‌ خود را بیشتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: پخش شدن بازیکنان شاخص و باتجربه در همه تیم‌های لیگ یکی از نظر فنی اتفاق خوبی است اما فشردگی بازی‌ها و بعد مسافت بین شهرها خستگی زیادی را به تیم‌ها تحمیل می‌کند.

به گفته وی؛ در حالی که هشت هفته از بازی‌های امسال می‌گذرد به دلایلی هنوز نتوانستیم با آمادگی کامل به میدان برویم و این مشکلات فنی ما را چندبرابر کرده است.

خورشیدی در مورد بازی امروز تیمش برابر مس رفسنجان ابراز داشت: شرایط آب و هوایی و ارتفاعی شهر همدان، کار را برای بیشتر تیم‌ها سخت می‌کند.

وی ادامه داد: امیدواریم امروز بتوانیم از شرایط میزبانی با برد و سه امتیاز کامل از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: همه تیم‌هایی که وینگو سرمربی آنها بوده، باانضباط، دفاع متراکم و با ضد حملات سریع هستند.

وی ابراز داشت: با توجه به شناختی که از افکار بگوویچ دارم از بازیکنانی استفاده خواهم کرد که در نبود یاران اصلی بتوانند گره‌گشای تیم بوده و امتیاز لازم این دیدار خانگی را کسب کنیم.

خورشیدی با اشاره به نبود 6 بازیکن اصلی تیمش در بازی امروز خاطرنشان کرد: نبود کاوه زنگیان و امید خورج به دلیل محرومیت، مهرداد رضایی به خاطر سرماخوردگی، مصطفی قیصری به دلیل شکستگی دنده و محمد میرترابی به خاطر حضور در تهران و همچنین محرومیت عجیب بابک رضی کار را برای این بازی سخت کرده است.

وی ضمن دعوت از تماشاگران همدانی برای حمایت از پاس عنوان کرد: دلخوشی اعضای تیم فوتبال پاس حضور مردم و مسئولان در ورزشگاه است.

سرمربی تیم پاس همدان افزود: البته مردم در سرما و گرما کنار این تیم بودند اما انتظار داریم مسئولان شهر نیز تیم را مثل همیشه تنها نگذارند و با حضور خود به صورت معنوی ما را حمایت کنند.

تا قبل از این مسابقه در لیگ دسته یک جام آزادگان و در گروه 2، تیم فوتبال پاس همدان با توجه به تفاضل و هفت امتیاز که دارد در رده هشتم جاخوش کرده و تیم مس رفسنجان با 6 امتیاز در جایگاه یازدهم جدول 13 تیمی این مسابقات قرار دارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال؛ مسابقه بین پاس همدان و مس رفسنجان را شاهین حاج‌بابایی (داور وسط)، غلام رضوی و سیدکریم موسوی (کمک داور) و محمدباقر پورباقر (داور چهارم) قضاوت خواهند کرد و همچنین نظارت داوری برعهده عبدالله باعزم خواهد بود.

تیم فوتبال پاس همدان در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک عصر یک‌شنبه 12 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه شهدای قدس همدان باید برابر تیم مس رفسنجان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول