اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال هرمزگان:

تسهیل، سرعت، دقت و اطمینان راهبرد سازمان ثبت احوال است

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان راهبرد این سازمان را تسهیل، سرعت، دقت و اطمینان برای صدور اسناد هویتی دانست.

تسهیل، سرعت، دقت و اطمینان راهبرد سازمان ثبت احوال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی عسکری‌زاده ظهر امروز طی نشستی در این رابطه از کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک نام برد و اظهار داشت: در آینده‌ در صورت ایجاد زیربناهای لازم در دستگاه‌های اجرایی، تمام دستگاه‌‌ها از آن بهره‌مند خواهند شد که صرفه‌جویی‌های چشمگیری را در اقتصاد و صنعت به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه کارت هوشمند ملی یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم سازمان ثبت احوال کشور در سطح ملی است، افزود: زیرساخت‌های این پروژه عظیم آماده شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان با اشاره به اینکه صدور شناسنامه مکانیزه مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است، تاکید کرد: این عمل امکان سوء استفاده و جعل شناسنامه را بسیار کم می‌کند.

عسکری‌زاده همچنین به گسترش خط استعلام اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در سطح ملی به این پایگاه متصل هستند و به صورت وب سرویس به همه شعبات و نمایندگی‌های خود سرویس ارائه می‌دهند.

وی پروژه کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه مکانیزه مبتنی بر پایگاه اطلاعات جمعیت و گسترش خط استعلام را جزو سه اقدام مهم این سازمان عنوان کرد و تمامی این اقدامات را در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای اتقان اسناد هویتی مردم ایران دانست.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان راهبرد دیگر این سازمان را تسهیل، سرعت، دقت و اطمینان برای صدور اسناد هویتی دانست و گفت: برای اجرایی و عملیاتی شدن این مهم، همکاری تمام کارکنان ثبت احوال الزامی است.

وی آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی و بهره‌برداری از آن، ایجاد دفاتر پیشخوان و اصلاح قانون و دستورالعمل‌ها و احیانا ساختارها را برای این امر؛ مهم و ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/88001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول