اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

مردم از رفتار مسئولان تأثیر می‌پذیرند

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر ما مسئولان است تا فرهنگ این مردم را مدیریت و تدبیر کنیم چرا که مردم از رفتارهای ما تأثیر می‌پذیرند.

مردم از رفتار مسئولان تأثیر می‌پذیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگذار صبح امروز در جلسه فرهنگ عمومی خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت ایام ماه محرم ، اظهار داشت: این ایام، ایام بسیار ارزشمندی است بنابراین باید همه ما تلاش کنیم تا در این ماه بهترین توشه را برای آخرت خود برگیریم.

وی با بیان این‌که بعضی از مسائل آنقدر در جامعه فرهنگ می‌شوند که دیگر مردم بدون دستور شخصیت‌های خاص در این مراسم شرکت می‌کنند، ادامه داد: حضور مردم در مراسم عزاداری محرم و ایام ماه مبارک رمضان از جمله این مسائل است.

مردم از رفتار مسئولان تأثیر می‌پذیرند

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین آمار جرایم در این ایام به حداقل می‌رسد و این به این دلیل است که این فرهنگ در مردم نهادینه شده است.

خدمتگذار اضافه کرد: مردم در این ماه از امام حسین(ع) می‌آموزند که چگونه برای حفظ ارزش‌های خود تا پای جان تلاش کنند.

وی مردم خراسان جنوبی را مردمی ولایت‌مدار، دین‌دار و مذهبی عنوان کرد و افزود: بر ما مسئولان است تا فرهنگ این مردم را مدیریت و تدبیر کنیم چرا که مردم از رفتارهای ما تأثیر می‌پذیرند.

مسئولان راهکارهایی را ارائه دهند که قابل اجرا باشد

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: مردم نیز باید از این حرکت مسئولان بهره ببرند و خود را با آن تطبیق بدهند.

خدمتگزار اذعان داشت: اگر قرار است مصوبه‌ای به تصویب برسد لازم است قبل از تصویب به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد و اگر منابع مالی و کارگروهی نیز در این زمینه لازم است به دقت مشخص شود.

وی یادآور شد: اگر مصوبه‌ای با در نظر گرفتن همه جوانب به تصویب رسید بر همه واجب است که آن را اجرایی کنند و اگر در هنگام اجرایی شدن نقصی وجود داشت باید مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که در تصویب مصوبات باید همه جوانب در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: اگر مبنای و مدار همه تصمیم‌گیری‌ها قانون باشد آنگاه برای اجرای آن هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

خدمتگزار از همه مسئولان حاضر در جلسه خواست تا راهکارهایی را ارائه دهند که قابل اجرا باشد.

انتهای پیام/69022/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول