اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام خبرگزاری تسنیم:

جابر معافی با حضور موثر در عرصه خبر نام نیکی از خود به جای گذاشت

قائم مقام خبرگزاری تسنیم گفت: جابر معافی با حضور موثر در سطح رسانه کشور باقیات و صالحاتی برای خودش ایجاد کرد و نام نیکی از خود به جای گذاشت.

جابر معافی با حضور موثر در عرصه خبر نام نیکی از خود به جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس درویش‌توانگر ظهر امروز با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان مازندران با تسلیت به خانواده شادروان جابر معافی اظهار داشت: جابر معافی با حضور موثر در سطح رسانه کشور باقیات و صالحات برای خود ایجاد کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های شادروان جابر معافی برای توسعه خبرگزاری فارس در استان مازندران اظهار امیدواری کرد: که همکاران رسانه‌ای جابر معافی بتوانند با درج اخبار خوب و با امر به معروف و نهی از منکر راه وی را به خوبی ادامه دهند.

قائم‌مقام خبرگزاری تسنیم در ادامه با اشاره به اقدامات موثر شادروان جابر معافی در سطح رسانه‌ کشور بیان داشت: خلاء حضور جابر معافی در رسانه به خوبی احساس می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور موثر همکاران شادروان جابر معافی تلاش شود که این عرصه در مازندران خالی نباشد.

توانگر در ادامه با اشاره به سخت و طاقت‌فرسا بودن کار خبر گفت: کار خبری استرس زیادی دارد و باید مسئولان و دست اندرکاران نیز به این امر توجه کنند و توجه ویژه نسبت به بازنشستگی خبرنگاران داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت موثر و شبانه‌روزی شادروان جابر معافی در عرصه رسانه بیان داشت: برای خبرنگاری که شب و روز برای تهیه و ارسال خبر فعالیت می‌کند مرگ ناگهانی رخ می‌دهد.

توانگر اظهار داشت: مسئولان باید به خطرات شغل خبرنگاری واقف شوند و برای مسائل بیمه و بازنشستگی خبرنگاران اقدام موثری انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به ابراز رضایت مسئولان استان مازندران از فعالیت‌های خبری شادروان جابر معافی گفت: همه مسئولان استان مازندران از شادروان جابر معافی به نیکی یاد کردند و ذکر نام نیک از شادروان جابر معافی نشان از اقدامات موثر وی در عرصه خبر بود.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول