اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

شورای شهر زنجان از شهردار منتخب خود حمایت می‌کند

رئیس شورای شهر زنجان با تاکید مجدد بر اینکه فعلا اقدامی برای انتخاب گزینه دیگری برای شهرداری زنجان نشده است، گفت: شورا با تمام توان از شهردار منتخب خود حمایت می‌کند.

شورای شهر زنجان از شهردار منتخب خود حمایت می‌کند

آراض ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه محسن امین توسط اعضای شورای شهر زنجان به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده است، اظهار داشت: صدور حکم وی همچنان توسط شورا پیگیری می‌شود.

وی به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرهای برگزار شده در خرداد ماه گذشته اشاره کرد و افزود: شاید یکی از دلایل تاخیر به وجود آمده در صدور حکم شهردار منتخب شورا، ترافیک کار در وزارت کشور باشد.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه تاکنون حکم شهردار منتخب شورای شهر زنجان در وزارت کشور تایید نشده است؛ اضافه کرد: شورا بنا ندارد خیلی در این مورد معطل بماند.

این عضو شورای چهارم زنجان به هماهنگی ایجاد شده با مسئولان ارشد استان اشاره و تصریح کرد: استاندار قول پیگیری حکم شهرداری محسن امین را از وزارت کشور داده است.

ضیایی در پاسخ به سئوالی در مورد گزینه بعدی شهرداری زنجان گفت: محسن امین همچنان شهردار منتخب شورای شهر زنجان است و اعضا منتظر پاسخ استعلامات انجام شده تا موعد مقرر می‌ماند.

وی با رد مخالفت‌های موجود برای شهرداری محسن امین در داخل مجموعه شهرداری زنجان اضافه کرد: شورا یک نهاد مستقل است و تحت تاثیر فشارها و حاشیه‌ها قرار نمی‌گیرد.

رئیس شورای شهر زنجان ابراز امیدواری کرد، با پاسخ مثبت وزارت کشور تکلیف متصدی سمت شهرداری زنجان هر چه زودتر مشخص شود.

این عضو شورا با تاکید مجدد بر اینکه فعلاً اقدامی برای انتخاب گزینه دیگری برای شهرداری زنجان نشده است، تصریح کرد: شورا با تمام توان و قدرت خود از شهردار منتخب خود حمایت می‌کند مگر اینکه مشکلی در این روند به وجود آید.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول