اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان خبر داد

برگزاری رزمایش دوروزه «عاشورائیان» در تویسرکان

فرمانده سپاه تویسرکان از برگزاری رزمایش «عاشورائیان» با حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس حوزه شهیدبهشتی اشتران و حوزه شهیدمدنی در دو روز گذشته خبر داد.

برگزاری رزمایش دوروزه «عاشورائیان» در تویسرکان

سعید سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه رزمایش دوروزه «عاشورائیان» در تویسرکان انجام شد، اظهار کرد: این رزمایش با حضور گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس حوزه شهید بهشتی اشتران و حوزه شهید مدنی در دو روز گذشته برگزار شد.

وی با بیان اینکه برنامه روز نخست رزمایش «عاشورائیان» در اردوگاه باقریه انجام شد، ابراز کرد: بسیجیان در روز پنج‌شنبه آموزش‌های تئوری را فرا گفتند و از برنامه‌های فرهنگی نیز بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه برنامه روز دوم رزمایش با حضور بسیجیان در ارتفاعات مرقد امامزاده ناصر(ع) با موقفیت، عملیاتی شد، گفت: دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌ها و عملیات مقابله با هلی‌برن دشمن در منطقه فرعی میدان تیر در جوار امامزاده ناصر(ع) با حضور بسیجیان تویسرکان موفق انجام شد.

وی با بیان اینکه از دو گردان شرکت‌کننده در رزمایش، یک گردان در نقش دشمن فرضی عمل کرد، افزود: آغاز رزمایش « عاشورائیان » در تویسرکان با رمز « لبیک یا رسول‌الله » بود.

سعیدی هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها را بالا بردن روحیه بسیجیان، حفظ و انسجام‌بخشی به این گروه، سازماندهی در قالب گردان‌های جدید بیت‌المقدس و ارتقای توان رزمی به منظور امنیت پایدار عنوان کرد.

فرمانده سپاه تویسرکان با بیان اینکه رزمایش‌ بسیجیان سالانه یک بار برگزار می‌شود، ابراز کرد: رزمایش‌های نظامی ضمن تقویت مهارت رزمی عاملی بازدارنده در مقابله با دشمنان است.

وی گفت: در این برنامه دو روزه بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس در یک برنامه هدفمند در قالب چارت زمان‌بندی مشخص در نقاط حساس درون‌شهری نظیر فرمانداری، مخابرات، دادگستری و... نحوه دفاع در هنگام هجوم دشمن را عملیاتی کردند.

سعیدی گفت: افزایش سطح اطلاعات تخصصی در حوزه امور نظامی و رزمی در بین بسیجیان و تمرین و تقویت مهارت چگونگی درگیر شدن با دشمن فرضی و آزادسازی خاک تصرف شده توسط  دشمنان امتیاز‌های حاصل از انجام رزمایش است.

وی بر انجام عملیات کمین و ضد کمین، دفاع ثابت منطقه‌ای، پدافند عامل و غیر عامل، آفند و تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه‌سنگین در قالب رزمایش از سوی بسیجیان تویسرکانی در قالب رزمایش « عاشورائیان » اشاره کرد.

فرمانده سپاه تویسرکان متذکر شد: بسیجیان قبل از انجام رزمایش به مدت سه روز به منظور آمادگی کامل برای حضوری کارآمد مجهز به آموزش‌های لازم شدند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول