اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند:

دیدارهای پیش رو همه 6 امتیازی است

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند با بیان اینکه دیدارهای پیش رو همه شش امتیازی است، گفت: در ادامه مسابقات لیگ دسته یک کار دشواری را برابر حریفانمان پیش رو داریم.

دیدارهای پیش رو همه 6 امتیازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسماعیل تمامیار پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرینات تیمش با اشاره به دیدار فردای این تیم اظهار کرد: به نظر می‌رسد دیدار دشواری را برابر تیم نساجی پیش رو داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دیدارهای پیش رو همه شش امتیازی است، تصریح کرد: شرایط روحی تیم بعد از برد هفته گذشته برابر گهر درود بسیار خوب شده و بازیکنان مصمم هستند که برد هفته گذشته را تکرار کنند.

سرپرست تیم فوتبال گیتی‌پسند با اشاره به وضعیت بازیکنان تیم در آستانه دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان گیتی‌پسند برای رویارویی با نساجی مازندران آماده هستند و تنها مصدوم تیم نیز جواد ماهری است.

وی با بیان اینکه حساسیت در لیگ دسته یک بالاست، تاکید کرد:  بازی با نیروی زمینی و سیاه‌جامگان که در رده‌های بالای جدول رده‌بندی جای دارند از دشوارترین دیدارهای نیم فصل نخست محسوب می‌شود.

تمامیار با ابراز امیدواری نسبت به برد تیمش برابر نساجی مازندران خاطرنشان کرد: در صورت پیروزی برابر این حریف می‌توانیم به قرار گرفتن در جمع سه تیم اول گروه‌مان امیدوار باشیم.

انتهای پیام/63006/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول