اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

محرم بزرگ‌ترین رسانه شیعیان است

نماینده ولی فقیه در مازندران محرم را رسانه‌ای بزرگ برای شیعیان دانست و گفت: هیچ مکتب و ملتی این رسانه را ندارند.

محرم بزرگ‌ترین رسانه شیعیان است

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در گردهمایی شوراهای امر به معروف و هیئت‌های مذهبی مازندارن ساری با بیان اینکه ماه محرم برای شیعیان استثنایی و ویژه است، اظهار داشت: ماه محرم،ماه حسین، ماه سوگواری اهل بیت است.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در مکتب اسلام دارای اهمیت است، تصریح کرد: همان طور که شیطان انسان‌ها را به فجور دعوت می‌کند ما هم باید در انجام فریضه‌ها تکرار داشته باشیم.

آیت‌الله طبرسی گفت: حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر برای آن است که مسلمانان راه خود را گم نکنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: نباید در کار امر به معروف و نهی از منکر ملاحظه‌ای داشت این امر بسیار سخت و صبر فراوانی می‌خواهد همچنان که پیامبران داشتند.

وی با بیان اینکه اصل قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، بیان داشت: امام حسین(ع) یاران، فرزندان، خویشان خود را در راه اسلام فدا کرد تا رسالت، نبوت و امامت بماند.

طبرسی محرم را رسانه‌ای بزرگ برای شیعیان دانست و گفت: هیچ مکتب و ملتی این رسانه را ندارند، محرم رسانه‌ سنتی است که قرن‌ها بر افکار حکومت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه همه سربازان امر به معروف و نهی از منکر هستند، اذعان داشت: باید جدی‌تر به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بپردازیم.

وی تاکید کرد: ملت مسلمان بهای سنگینی را برای امر به معروف و نهی از منکر پرداخته‌اند.

طبرسی در با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر جزو فروع دین است، گفت: این مسئله در هر سه بخش اخلاق، احکام و عقاید که سه اصل تشکیل دهنده اسلام محسوب می‌شود، جایی دارند.

انتهای پیام/86016/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول