اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر جهرم:

پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار جدید جهرم هستیم

سخنگوی شورای شهر جهرم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با تماس مستمر و ارتباط با مسئولان استان فارس، پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب هستند.

پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار جدید جهرم هستیم

مهرداد پورشاهیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شورای چهارم در بدو تشکیل، نسبت به واکاوی و کنکاش در گزینه‌های مطرح شده از طرف اعضا و حتی پیشنهادات معتمدان شهر در راستای انتخاب فردی اصلح برای مدیریت شهرداری جهرم اقدام کرد.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و فشرده و بررسی دقیق در گزینه‌های پیشنهادی و با توجه به در نظر گرفتن جهات و برآیند شاخصه‌های مدنظر اعضا در گزینه‌های مطرح شده، شورای اسلامی جهرم با رای قاطع به سیاوش قزلی که دارای تخصص و تجربه مورد نیاز است وی را برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به استان معرفی کردند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به علت تاخیر در صدور حکم شهردار جهرم توسط استانداری فارس خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی آغاز به کار شوراهای چهارم با دولت یازدهم و به سبب تغییر و تحولات موجود در سطح ملی و استانی که به تبع آن استان فارس نیز شاهد تغییرات گسترده‌ای در سطح مدیریت کلان شد، روند صدور حکم و معارفه مدیران محلی و شهری با کندی و زمان بیشتری مواجه شده است.

وی با بیان این‌که اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با تماس مستمر و ارتباط با مسئولان این استان، پیگیر تسریع در صدور حکم شهردار منتخب هستند، تصریح کرد: با صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته مسئولان شورای اسلامی شهر جهرم به‌زودی شاهد مراسم معارفه شهردار جدید هستیم.

پورشاهیان گفت: امیدواریم با توجه به توانمندی و شاخصه‌های موجود در شهردار جدید جهرم شاهد تلاش و پویایی مضاعف مجموعه شهرداری در خدمت‌رسانی کیفی به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/2448/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول