اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران:

پیام قیام امام حسین(ع) ابدى و فراتر از محدوده زمان است

در پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران آمده است: پیام قیام با شکوه سیدالشهدا(ع) منحصر به آن زمان نیست، بلکه این پیام جاوید و ابدى است و فراتر از محدوده زمان و مکان است.

پیام قیام امام حسین(ع) ابدى و فراتر از محدوده زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح استاندار و آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در این استان به مناسبت عاشورای حسینی پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: محرم در فرهنگ غنی اسلامی، تاریخ زنده، انقلاب خونین، مظلومیت آشکار و مجموعه‌ا‌ی از حماسه‌های بی‌نظیر است، محرم ماه خدا است، ماهی که خون خدا بر زمین ریخت تا مبدأ تحولی عظیم در مبارزه و جهاد برای آزادگان و احرار جهان شود.

در ادامه بیان شد: نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آن چنان بر قلب‌ها تاثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم خون پاک شهیدان عظیم‌الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

در ادامه تصریح شد: به راستی که عاشورا، فریادهای شور گستر پیامبران را دوباره در گوش‌های سنگین فرود آورد و برای همه اعصار و زمان‌ها، بر فراز قله رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.

امام حسین(ع) با قیام و انقلاب تاریخی خود ثابت کرد که انسان مؤمن و رادمرد آزاداندیش، همواره در قبال شرایط زمانی و ناهنجاری‌های اجتماعی مسئول و پاسخگو است و این مسئولیت باید او را وادار کند تا در برابر ناسازگاری‌ها به پا خواسته و در راستای رفع ناهنجاری‌ها از جامعه و زمانه خود گام بردارد.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران ابراز داشتند: پیام قیام با شکوه سیدالشهدا(ع) منحصر به آن زمان نیست، بلکه این پیامى جاوید و ابدى است و فراتر از محدوده زمان و مکان است.

در ادامه بیان شد: با فرا رسیدن محرم‌الحرام، ماه پیروزی خون بر شمشیر و موسم عزای دردانه‌ اهل بیت عصمت و طهارت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، مازندران ولایت‌مدار نیز همانند سراسر ایران اسلامی سیاه‌پوش شد و مردان، زنان و به ویژه جوانان رشید و ولایی آن با حضور در تکایا، حسینه‌ها و مساجد، پرشورتر از گذشته در عزای سرور و سالار شهیدان به سوگ نشستند و دگر بار بر این حقیقت بزرگ پای فشردند که ایران عزیز در سایه‌سار ولایت و با عزمی استوار، کشور نمونه اسلامی براساس آموزه‌های الهی است.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اعلام کردند: اینجانبان فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران فداکار و باوفای آن امام همام را خدمت مردم مومن و ولایی مازندران تسلیت عرض می‌کنیم، امیدواریم عزاداری همه عاشقان حضرت ثارالله(ع) در این ایام پرسوز و ماتم مقبول درگاه حضرت احدیت واقع شود و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/86012/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول