اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 6 آذر‌ماه سال جاری

هشتمین نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی برپا می‌شود

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب در خراسان جنوبی همزمان با ششم آذرماه سال جاری افتتاح می‌شود.

هشتمین نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌های منابع مالی و شرایط، نیاز است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مساعدت و همکاری لازم را در ارتباط با برپایی این فعالیت فرهنگی داشته باشند.

علی‌محمد گلستانی‌فرد با اشاره به نمایشگاه کتاب به عنوان یک حرکت بزرگ و ارزشمند فرهنگی افزود: ما به عنوان یک مجموعه نظام اسلامی افتخار داریم که بعضی از برنامه‌هایی که بعد از انقلاب در حوزه‌های فرهنگی برگزار شده نمایشگاه‌های قرآن و کتاب و موارد مشابه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی امسال در فضای یک‌هزار و320 متر مربع نمایشگاه بین‌المللی استان برپا می‌شود.

محمد مطهری‌فر همچنین از عرضه کتب مختلف علمی، فرهنگی، مذهبی، هنری، درسی و آموزشی در این نمایشگاه و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساتید مشهور خبر داد.

وی ادامه داد: در تهران از ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی، مجری برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها ثبت‌نام می‌شود و ناشر شرکت کننده در نمایشگاه کتاب استان باید کتاب‌های خود را با تخفیف 20 درصد در اختیار خریداران قرار دهد و20 درصد دیگر نیز از طریق خرید کارت کتاب به هم استانی‌ها عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال بانک صادرات با استقرار 120 دستگاه کارت‌خوان و دو عدد خودپرداز در محل نمایشگاه اقدام به توزیع کارت الکترونیکی کتاب به مراجعه‌کنندگان می‌کند و علاقمندان به خرید کتاب باید با ارائه کارت ملی خود در غرفه ویژه بانک صادرات نسبت به تهیه کارت خرید کتاب اقدام نمایند.

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ششم آذرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه از ششم تا 12 آذرماه امسال همه روزه از ساعت 15 الی 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/69008/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول