اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

27 آبان ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری بیست و یکمین آیین گرامیداشت هفته کتاب در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: 27 آبان ماه جاری، بیست و یکمین آیین گرامیداشت هفته کتاب در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

برگزاری بیست و یکمین آیین گرامیداشت هفته کتاب در سیستان و بلوچستان

اسفندیار زیدآبادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هفته کتاب امسال با شعار «کتاب، آیینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان آغاز شده و تا دوم آذر در سراسر کشور برگزار ادامه خواهد داشت.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان ادامه داد: آیین تجلیل از خادمان عرصه کتاب، کتابداران برتر دراین استان نیز روز 27 آبان ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به وضعیت کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اکنون 53 کتابخانه فعال در سطح سیستان و بلوچستان فعال است و تا یک ماه آینده سه کتابخانه دیگر در شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر و نیکشهر افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون حدود 506 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان موجود است و علاوه بر این رقم، 400 هزار جلد کتاب نیز توسط افراد مختلف از کتابخانه‌ها به امانت گرفته شده است.

زیدآبادی از فعالیت 9 کتابخانه مشارکتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

انتهای پیام/75004/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول