اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن هوری در گفت‌وگو با فارس:

آقای خاصم چرا که همه جوره خاک خورده فوتبال خوزستان بوده‌ام

دروازه‌بان کهنه‌کار تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این که برخی در خوزستان می‌گویند حسن هوری آقای خاص است به این دلیل بوده که همه جوره خاک خورده فوتبال این استان هستم.

آقای خاصم چرا که همه جوره خاک خورده فوتبال خوزستان بوده‌ام

 حسن هوری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و در پایان دیدار تیم‌های نفت آبادان و شهرداری یاسوج در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: بازی خوبی در برابر تیم سابق خود به نمایش گذاشتیم که اگر دقت می‌کردیم پیروز میدان بودیم.

دروازه‌بان کهنه‌کار تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در برابر تیمی خوب با بازیکنانی در حد لیگ برتر و کادر فنی مجرب و البته هواداری فهیم بازی کردیم و با این بازی می‌توان به آینده تیم فوتبال شهرداری امیدوار بود.

هوری در پاسخ به این سؤال که در بازی برابر هم تیمی‌های سابق خود و تیمی که چندین سال در آن حضور داشته‌ای چه احساسی داشتی، تصریح کرد: تنها احساس من این بود که دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری یاسوج هستم و آرم این باشگاه روی پیراهن من حک شده است.

دروازه‌بان تیم فوتبال شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز موفقیت تیم فوتبال شهرداری به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم هر چند که برای فوتبال خوزستان و به خصوص نفت و هوادارانش احترام زیادی قائل هستم.

هوری به بازی‌های آینده تیم فوتبال شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: هوادار باید برای بازی با گهر دورود سنگ تمام بگذارد تا با نخستین پیروزی خود در این فصل جای خود را با رده فعلی عوض کنیم.

این دروازه‌بان باتجربه فوتبال کشور به روند خوب و رو به رشد تیم فوتبال شهرداری اشاره کرد و گفت: در دو بازی گذشته خوب بودیم و اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم اکنون وضعیت بهتری داشتیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در رسانه‌ها از تو به عنوان آقای خاص یاد می‌کنند، تصریح کرد: شاید به این دلیل آقای خاص باشم که در فوتبال خوزستان همه جوره موفقیت کسب کرده‌ام.

هوری ادامه داد: با تیم فولاد خوزستان قهرمان کشور شدیم و به جام باشگاه‌های آسیا رفتیم و با همین تیم نفت از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم و افتخاراتی دیگر که کم نیستند.

دروازه‌بان کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: خاک خورده فوتبال خوزستان هستم و خاطرات خوب خود در فوتبال خوزستان را فراموش نمی‌کنم.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول