اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس:

وزیر جدید ورزش فرصت‌های از دست رفته را جبران کند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به نهایی شدن تکلیف وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه فرصت‌های زیادی برای رأی اعتماد از دست رفت که باید وزیر جدید آنها را با کار بیشتر جبران کند.

وزیر جدید ورزش فرصت‌های از دست رفته را جبران کند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: به دلیل برخی مسائل و اختلاف‌نظری که میان دولت و مجلس درباره گزینه‌های پیشنهادی برای وزیر ورزش و جوانان مطرح بود، 3 بار گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی این وزارتخانه از سوی مجلس رای اعتماد نگرفت.

وی تصریح کرد: این حق قانونی نمایندگان است که در مورد وزرای پیشنهادی تحقیق و بررسی کرده و اگر صلاح ندانستند، رای اعتماد به گزینه‌ای که از سوی دولت معرفی شده، ندهند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه گزینه چهارم دولت که فردی از جنس ورزش، دارای سابقه انقلابی و اجرایی مناسب بود، توانست نظر اکثریت نمایندگان را جلب کند و روز گذشته در صحن علنی رای اعتماد بگیرد.

* سال آینده رقابت‌های  مهم ورزشی جهانی در پیش داریم

گروسی گفت: در مجلس تلاش بسیاری صورت گرفت تا ترکیب دولت نهایی شود و هیئت دولت بتواند کار خود را به صورت جدی و در کمترین زمان ممکن آغاز کند که متاسفانه در حوزه ورزش این اتفاق نیافتد.

وی بیان داشت: به هر حال امیدواریم با رای بالایی که محمود گودرزی از مجلس گرفت و موفق به اخذ 199 رای موافق شد، بتواند هر چه سریعتر کار خود را در این وزارتخانه آغاز و فرصت‌های از دست رفته را جبران کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به حمایت خود از گزینه دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در آینده رقابت‌های حساسی را در عرصه بین‌المللی در مقابل داریم و می‌توان گفت که سال آینده یکی از سال‌های حساس ورزشی برای کشورمان است.

گروسی گفت: مسابقات جهانی و آسیایی بسیار مهم از جمله رقابت‌های جام جهانی 2014 در سال آینده برگزار می‌شود و تیم ملی ایران باید در این رقابت‌های مهم از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.

وی تاکید کرد: همه باید با تمام توان از ورزشکاران ایرانی حمایت کرده و شرایط تقویت آنها را فراهم کنیم که این مهم بر عهده وزارت ورزش و جوانان است و امیدواریم وزیر ورزش بر اساس برنامه‌ای که به مجلس داد و توانست از نمایندگان رای اعتماد بگیرد، کار خود را هر چه سریع‌تر آغاز کند.

گروسی در پایان گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود در وزارت ورزش امیدواریم که موفقیت‌های اخیر ورزشکاران ایرانی در المپیک و رقابت‌های جهانی والیبال و بسکتبال در سال آینده تقویت شود.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول