اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای استان مازندران:

ایران از جوان 13 تا پیرمرد 80 ساله بسیجی دارد/دشمنان به توانمندی‌های بسیجیان معترفند

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تلاش جوانان بسیجی برای پیشرفت ایران اسلامی گفت: بسیجیان تلاش دارند ایران را به سلاح علمی روز مجهز کنند.

ایران از جوان 13 تا پیرمرد 80 ساله بسیجی دارد/دشمنان به توانمندی‌های بسیجیان معترفند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای استان مازندران سردار محمد تقی شاهچراغی به مناسب هفته بسیج اظهار داشت: در حال حاضر بسیجی واقعی در کشور دانشمند جوانی است که در آزمایشگاه‌های هسته‌ای تلاش دارد تا ایران اسلامی را به مجهزترین دانش روز دنیا مجهز کند.

وی تصریح کرد: بسیجیان امروزی سعی دارند تا نظام ایران اسلامی را در ابعاد مختلف دینی، فرهنگی، سیاسی و علمی به جایگاه بالا برسانند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه خاطر نشان کرد: هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی (ره) با فراخوانی نیروهای مردمی مومن با عنوان بسیج مستضعفین از جمله اساسی‌ترین عوامل برای خنثی سازی توطئه‌ها به حساب می‌آمد.

وی بااشاره به نقش و جایگاه بسیجیان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران جنگ خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل واحد بسیج مستضعفین ایجاد توانایی‌های لازم در افراد معتقد به قانون اساسی و اهداف انقلاب اسلامی به منظور دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نقش اثرگذار دو نیروی ارتش و سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی بیان داشت: این دو نیروی الهی ایران اسلامی در زمانی که کمترین تجهیزات نظامی را در اختیار داشتند برای پیشبرد اهداف نظام بیشترین خدمت را دوران جنگ داشتند.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات موثر بسیجیان در دوران دفاع مقدس بیان داشت: درخشش بسیجیان در دوران دفاع مقدس دشمن ‌را وادار به اعتراف به توانمندی‌های بسیجیان کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه بیان داشت: سرانجام پس از هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مظلوم و سلحشور جبهه‌های توحید به همراه امت شهیدپرور از این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

وی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در فعالیت‌های بسیجیان بیان داشت: برای مردمی بودن بسیج همین کافی است که اعلام شود نوجوان 13 ساله تا پیرمرد 80 ساله در میان خیل عظیم شهدای بسیجی به چشم می‌آیند.

انتهای پیام/86004/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول