اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سازمان نظام مهندسی کشاورزی

شورای هماهنگی جامعه مهندسان استان اردبیل تشکیل شد

به همت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، شورای هماهنگی جامعه مهندسی استان اردبیل تشکیل شد.

شورای هماهنگی جامعه مهندسان استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی جامعه مهندسی در اردبیل اظهار داشت: این شورا در راستای جمع‌بندی و ارائه نظرات فنی و تخصصی در حوزه‌های مختلف، ایجاد زمینه‌های همکاری و شکوفایی استعدادهای بالفعل استان تشکیل شده است.

شهرام محمدی تصریح کرد: این شورای هماهنگی با حضور سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی معدن، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی،‌ بسیج مهندسین و بسیج مهندسین کشاورزی استان تشکیل شده و سعی بر آن است نسبت به آسیب‌شناسی مسائل فنی و مهندسی استان در حوزه‌های مختلف و ارائه راهکارهای تخصصی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که ضروری است تا جامعه مهندسی استان با همگرایی بیش از پیش نقش بی‌بدیلی را در اقتصاد مقاومتی انجام دهد و در عصر حاضر که فعالیت‌ها و امور تخصصی‌تر شده‌اند باید با بهره‌گیری از نظرات فنی و تخصصی کارشناسان در تخصص‌های مختلف شیوه آزمون و خطا را کنار گذاشته و روش‌های علمی را در اداره جامعه به کار گرفت.

محمدی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: جامعه فنی و مهندسی استان خانواده بزرگی را تشکیل می‌دهند و این مجموعه آمادگی دارد تا با ارائه نظرات فنی، پیشنهادها و روش‌های علمی و کارشناسی مسئولان استان را در ارتقای بهره‌وری، کاهش زمان و هزینه اجرای پروژه‌ها و جایگزینی شیوه‌های نوین یاری کند.

این مسئول بیان کرد: ریاست دوره‌ای این شورا سه ماهه است و شورا با تشکیل جلسات ماهانه رؤسا و جلسات تخصصی کارشناسی در حال ساماندهی متقاضیان است که امید می‌رود رسانه‌ها نیز به عنوان پل ارتباطی، ارتباط سه جانبه‌ای را بین مردم، جامعه مهندسی و مسئولان فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: کمک به مسائل رفاهی اعضا نیز در دستور کار این شورا قرار دارد و شرکت تعاونی طلایه‌داران حماسه اقتصادی اردبیل نیز در آستانه تأسیس است و از سوی دیگر نشست‌های تخصصی این شورا با مسئولان آغاز شده و در کنار آن سمینارها و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در پایان گفت:‌ با توجه به نیاز مجموعه مدیریتی شهری استان و حضور کارشناسان خبره در حوزه‌های متعدد مرتبط، این شورا آمادگی دارد تا اتاق فکر مطمئن فنی و کارشناسی را برای شوراهای شهر و روستا و شورای اسلامی استان ایجاد کند.

انتهای پیام/62004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول