اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از جمعه

13 تیم در فصل جدید لیگ فوتسال جوانان قم رقابت می‌کنند

فصل جدید رقابت‌های فوتسال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم از جمعه این هفته رسماً با جدال مدعیان قهرمانی آغاز می‌شود.

13 تیم در فصل جدید لیگ فوتسال جوانان قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قم یکی از استان‌های فوتسال‌خیز کشور به شمار می‌رود و حضور تیمی کاملاً بومی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور موید این موضوع است و این تیم تاکنون نایب قهرمان سه دوره لیگ برتر فوتسال شده است.

فوتسال قم با پشتوانه بازیکنان بومی خود در تمام ادوار رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور داشته و بسیاری از کارشناسان فوتسال، مربیان و مدیران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، حضور قم در لیگ برتر با بازیکنان بومی را نتیجه برگزاری مسابقات لیگ‌های استانی این رشته می‌دانند.

در نزدیک به یک دهه اخیر رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان و در قالب دسته‌های مختلف توسط کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم به شکلی خوب و منظم برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

حالا فصل جدید مسابقات فوتسال لیگ جوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در راه است و بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم قرار است این رقابت‌ها از روز جمعه همین هفته یعنی اول آذرماه با شرکت 13 تیم رسماً شروع شود.

دوره جدید مسابقات باشگاه‌های رده سنی جوانان فوتسال قم در حالی آغاز می‌شود که بلافاصله بعد از این لیگ قرار است مسابقات فوتسال در رده سنی بزرگسالان لیگ‌های دسته اول و دوم فوتسال قم نیز با حضور تیم‌های شرکت‌کننده به صورت دوره‌ای برنامه‌ریزی و برگزار شود.

رقابت‌های لیگ رده سنی جوانان در حالی برگزار می‌شود که پیش از این طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم مسابقات فوتسال رده سنی نوجوانان قم به انجام رسید و در نهایت با قهرمانی تیم امید ماهان تندیس در جایگاه نخست ایستاد.

فوتسال‌دوستان قمی نیز برای تماشای بازی‌های لیگ رده سنی جوانان باشگاه‌های قم می‌توانند در روزهایی که بر اساس برنامه کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم این بازی‌ها به انجام می‌رسد آن‌ها را در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تماشا کنند.

در حالی که در مسابقات امسال 13 تیم شرکت کرده‌اند، شیوه برگزاری بازی‌ها اینگونه است که رقابت‌ها به شکل دوره‌ای و تک بازی برگزار می‌شوند و در پایان قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده قم در بازی‌های فوتسال جوانان کشور حضور می‌یابد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول