اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا:

امنیت مرزها پایدار و خلل‌ناپذیر است

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا با بیان اینکه امنیت مرزها پایدار و خلل‌ناپذیر است، گفت: اجرای طرح ثامن‌الائمه (ع) در ارتش تحول بسیار عظیمی را در منطقه به‌وجود آورد و موجب افزایش امنیت و توان دفاعی در مناطق غرب کشور شد.

امنیت مرزها پایدار و خلل‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، منوچهر کاظمی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: قیام عاشورای امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و سنت‌های الهی پیامبر اسلام بود.

وی تصریح کرد: در عصر کنونی نیز امام خمینی (ره) حرکت انقلابی خود را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر با الگوگیری از قیام امام حسین (ع) و پیروی از دستورات دین اسلام و پیامبر آغاز کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت حرکتی جهادی و عظیم برای مقابله با یزیدیان زمان بود و بعد از پیروزی انقلاب نیز این حرکت با پشتوانه عظیم مردمی و رهبری‌های داهیانه رهبران الهی انقلاب مسیر رشد و بالندگی را پیموده است.

وی تصریح کرد: حماسه هشت سال جنگ تحمیلی نیز سند افتخار این ملت بود که با الگوگیری از قیام عاشورای امام حسین (ع) اقتدار و عزت ایران و انقلاب را در جهان بیش از پیش نشان داد.

کاظمی از انقلاب به عنوان یکی از قدرتمندترین انقلاب‌ها در جهان نام برد و گفت: داشتن رهبری قوی و آگاه به امور زمان، حضور پررنگ و همیشه در عرصه ملت و داشتن ارتشی قوی و مردمی از مهم‌ترین دلایل اقتدار و عزت انقلاب ایران است.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در عرصه‌های سرنوشت‌ساز و مقابله با ظلم و ستم و استکبار مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر در عصر امروز است، اظهار داشت: پیشرفت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی و ایستادگی برحق این ملت در برابر استکبار نشانه این است که مسیر حرکت ما راهی الهی است.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا افزود: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن در بیش از 2 دهه اخیر همواره در راستای کلام خدا و اهداف پیامبر عظیم‌الشان حرکت کرده و تنها هدفشان احیای ارزش‌های الهی بوده است.

کاظمی زندگی در چنین کشور و نظامی را توفق الهی برای همه ملت ایران دانست و گفت: خداوند را شاکریم که در زیر سایه چنین نظام و رهبری زندگی خود را سپری می‌کنیم.

وی از نیروهای مسلح به عنوان پرچم‌داران امر به معروف و نهی از منکر نام برد و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی در این سه دهه از عمر با برکت انقلاب در راستای احیای ارزش‌ها و مقابله با دشمنان این دین الهی همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا افزود: تاریخ به خوبی نشان می‌دهد در هر برهه زمانی و در هر میدانی که به نیروهای مسلح نیاز داشته در دفاع از ملت و دستاوردهای این نظام الهی جان و مالشان را بدون هیچ چشمداشتی تقدیم کرده‌اند.

ملت ایران همواره در صحنه پایدار ایستاده‌اند

کاظمی خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون‌کفن در کنار سایر شهدای ایران اسلامی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است و این نشان می‌دهد ملت ایران همیشه در صحنه پایدار و محکم ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه راهی که نیروهای مسلح انتخاب کرده‌اند راه غیرت، سرافرازی و اقتدار است که باید همواره در این راه مستمر و مقاوم بمانیم و به بودن در چنین مسیری افتخار کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا در ادامه به اجرای طرح ثامن‌الائمه(ع) در ارتش و تاثیرات آن اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح تحول بسیار عظیمی را در منطقه به‌وجود آورد و موجب افزایش توان دفاعی و امنیتی در مناطق غرب کشور شد.

به گفته کاظمی، این طرح طرحی بزرگ و زمان‌بر بود اما خوشبختانه در کم‌تر از 2 سال به بهترین شکل اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح، تحولات بسیار خوبی را به دنبال داشته و روز به روز شاهد برکات آن در سطح منطقه هستیم.

به گفته کاظمی، امنیت مرزهای کشور امنیتی کاملاً پایدار و خلل‌ناپذیر است و در سایه این امنیت، ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف در منطقه پیشرو است.

انتهای پیام/79002/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول