اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر یاسوج:

مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاکتیکی نیست/تفکری که به انحلال تیم می‌اندیشد

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مشکلات کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاکتیکی نیست بلکه حاشیه‌ای است.

مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج تاکتیکی نیست/تفکری که به انحلال تیم می‌اندیشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدهدایت اکبری امشب در دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: وقتی مردم استان از همه جا ناامید می‌شوند تنها خانه امید آن‌ها بیت آیت‌الله ملک‌حسینی است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: ارشاد‌های آیت‌الله ملک‌حسینی می‌تواند بهترین توشه راه برای هر مجموعه‌ای در سختی‌ها باشد.

اکبری در بخش دیگری از اظهارات خود با برشمردن مشکلات تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: اکنون تیم ما از نظر فنی و تاکتیکی مشکل ندارد بلکه مشکل اصلی ما از سوی حاشیه‌سازانی است که نمی‌خواهند آرامش در مجموعه تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاکم باشد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: سرمربی تغییرات خوبی در بدنه تیم ایجاد کرده و تحول در مجموعه تیم محسوس است اما مشکلات مالی باعث شده که نتوانیم خواسته‌های خود را عملی کنیم.

اکبری علاوه بر وضعیت نامناسب مالی از حاشیه‌سازی برخی افراد یاد کرد و گفت: دست‌هایی هستند که به نتیجه گرفتن تیم راضی نبوده و حاشیه‌سازی می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با انتقاد شدید از عدم همکاری مسئولان ورزش استان با مجموعه شهرداری یاسوج ابراز داشت: امروز ما به جای ورزش و جوانان استان در شهرداری باید بار مسئولیت ورزش را به دوش بکشیم در حالی که هفت ماه است از پرداخت حقوق پرسنل و کارگران خود در شهرداری عاجز بوده‌ایم.

اکبری در ادامه با تأکید بر اینکه تیم شهرداری یاسوج را به هر ترتیب حتی با چنگ و دندان هم که شده حفظ می‌کنیم به برخی حاشیه‌سازی‌ها اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به کمک تیم شهرداری بیایند.

انتهای پیام/2571/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول