اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نخستین روز هفته بسیج صورت گرفت

غبارروبی گلزار شهدا در بوشهر/سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا

همزمان با نخستین روز از هفته بسیج مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر بوشهر عصر امروز با حضور مقامات نظامی و کشوری در بوشهر برگزار شد.

غبارروبی گلزار شهدا در بوشهر/سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عصر امروز در این مراسم که فرمانده سپاه امام صادق(ع)، نماینده مردم بوشهر در مجلس، مدیران اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند، مزار شهدا با گلاب و گل عطرافشانی و گلباران شد.

همچنین در مراسم عصر امروز مراسم عزاداری و سینه‌زنی و قرائت زیارت عاشورا در جوار گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

حضور در یادمان شهدای گمنام شهر بوشهر و غبارروبی گلزار این شهدا از دیگر برنامه‌ها بود که با حضور مسئولان و مردم انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برای تبرک بیشتر برنامه‌های هفته بسیج، برنامه‌ها را با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی گلزار آغاز می‌کنیم.

فتح الله جمیری تاکید کرد: راه شهدا همچنان ادامه دارد و ما با حضور در گلزار شهدا با آنان عهد و پیمان می‌بندیم که تا جان در بدن داریم راه آنان را ادامه خواهیم داد.

یک استاد حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم گفت: همه‌گیر شدن عدالت در سرتاسر گیتی از دیگر ارمغان‌های بعد از ظهور حضرت است چراکه هنگام ظهور ظلم مستکبرین به بشریت همه جهان را پر کرده است.

حجت‌الاسلام محمد عرفان تصریح کرد: فقر ذاتی و فرهنگی و نفسانی و اقتصادی از جمله این فقرهاست که گریبان‌گیر مردم دنیا است و هنگام ظهور تمام این فقرها از بین می‌رود.

عرفان اظهار داشت: آخرین ارمغان صلح کامل و آشتی واقعی بین انسانهاست چراکه امام زمان(عج) ریشه تمام اختلافات شخصی و خانوادگی و نژادی و دینی و جغرافیایی را از بین برده و تمام دنیا به صورت یک کشور به رهبری ایشان اداره می‌شود.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول