اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فن‌آوری آموزش و پرورش کرمانشاه:

857 مدرسه هوشمندسازی شده در کرمانشاه وجود دارد

رئیس اداره فن‌آوری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از وجود 857 مدرسه هوشمندسازی شده با یک‌هزار و 947 کلاس در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

857 مدرسه هوشمندسازی شده در کرمانشاه وجود دارد

علی‌گل کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از وجود 857 مدرسه هوشمندسازی شده با یک‌هزار و 947 کلاس در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

کاکاوند ادامه داد: در این راستا به‌منظور ارتقای سطح علمی معلمان برای به‌کارگیری تجهیزات نوین و الکترونیکی، دوره‌های ضمن خدمتی برای آن‌ها برگزار شده است.

رئیس اداره فن‌آوری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: برای ارتقای مهارت‌‌های کادر آموزشی و اداری دوره‌های مختلفی از جمله دوره‌ «تولید محتوای الکترونیکی» برگزار شده که در این دوره سه هزار و 991 نفر موفق به کسب مهارت‌های لازم شدند.

این مسئول از برگزاری دوره دیگری با عنوان «مدرسه مجازی» برای ارتقای مهارت‌‌های کادر آموزشی و اداری خبر داد و گفت: دو هزار و 135 نفر توانستند این دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی از دوره‌های در دست اقدام دیگری نیز خبر داد و گفت: دوره «راهبری هوشمندسازی مدارس» در قالب 44 ساعت برای کادر اداری و دوره 40 ساعته مخصوص پرسنل مدارس برگزار خواهد شد و کادر اجرایی کار با نرم‌افزارهای مدیریتی و پرسنل آموزشی فرآیند تدریس را آموزش خواهند دید.

رئیس اداره فن‌آوری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: دوره مهارت‌های هفت‌گانه کامپیوتر پیش‌نیاز این دوره است که افراد بیشتری این دوره را گذرانده‌اند.

کاکاوند طرح دیگر در دست اقدام را «فن‌یار» دانست و یادآور شد: در این طرح که در تمام مدارس هوشمندسازی شده اجرا می‌شود، تعداد دو هزار و 364 دانش‌آموز در فرآیند تدریس به معلمان کمک خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: دانش‌آموزانی که از لحاظ مهارت‌های فنی و کار با کامپیوتر نسبت به دیگران در سطح بالاتری قرار دارند در آمادگی محیط کلاس و تدریس بهتر با معلمان خود مشارکت می‌کنند.

کاکاوند با اشاره به اینکه اخذ وجه در مدارس دولتی اجباری نیست، خاطرنشان کرد: اولیای دانش‌آموزان برای مشارکت در این امر به‌طور داوطلبانه کمک می‌کنند.

رئیس اداره فن‌آوری اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ابراز داشت: دولت با توجه به فراخور زمان و اعتبارات موجود هر ساله برای تجهیز مدارس در امر هوشمندسازی کمک‌هایی می‌کند.

انتهای پیام/2700/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول