اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد

شرکت 120 هزار نفر در مسابقه‌های قرآنی در فارس

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در پنج سال گذشته حدود 400 نفر در مسابقه‌های قرآنی در این استان شرکت می‌کردند که این تعداد در سال جاری به 120 هزار نفر رسیده است.

شرکت 120 هزار نفر در مسابقه‌های قرآنی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی زائری بعد از ظهر امروز در سومین روز از هفته بسیج در حاشیه برگزاری همایش «صراط» که با حضور فرماندهان بسیجی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در مسابقه‌های قرآنی که در سال جاری برگزار شد 30 هزار بسیجی در رشته‌های حفظ، مفاهیم، صوت و لحن شرکت داشتند که نشان از بصیرت، آگاهی و دین‌مداری این قشر از جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج حلقه ارتباطی بین مردم و دولتمردان بوده و برای رفع مشکلات اجتماعی، سیاسی و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب  باید حضور جدی و پررنگ داشته تا شاهد برقراری جامعه‌ای آرمانی و ارزشی باشیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس تصریح کرد: بسیجیان در قالب حلقه‌های صالحین می‌توانند بهترین شیوه اطلاع‌رسانی و ارتباط را در جامعه هدف با آموزش دینی، معرفتی و دین‌شناسی نهادینه کنند.

زائری بیان داشت: برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلندمدت بسیجیان و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ترویج آموزش پدافند غیرعامل ضروری است.

وی اضافه کرد: برای همسویی و رسیدن به جامعه ایده‌آل و نزدیکی با جهان، دسترسی به روش‌های روز در قالب اسلام و سیره پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باید در دستور کار بسیجیان قرار گیرد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول