اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌هایی از ‌نشست شورای اداری‌/

از شرط‌بندی استاندار بوشهر تا ‌عزیز دل مدیران

نشست شورای اداری استان بوشهر با حاشیه‌هایی هم همراه بود از جمله اینکه استاندار شرط بسته بود تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا به پیروزی می‌رسد.

از شرط‌بندی استاندار بوشهر تا ‌عزیز دل مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نهمین نشست شورای اداری استان بوشهر عصر امروز در سال اجتماعات کوثر استانداری بوشهر با حضور اعضاء برگزار شد.

حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس از نهمین نشست شورای اداری استان بوشهر را در زیر می‌خوانید:

* جلسه با تلاوت قرآن آغاز شد و در ادامه یکی از مداحان بوشهر در مصیبت کربلا و ارسال واقعه عاشورا مداحی و روضه‌خوانی کرد.

* محمدحسن پرآور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از غایبان این نشست بود، در حالی که برخی نمایندگان در اکثر جلسات شورای اداری حضور داشتند اما در این جلسه هیچکدام از نمایندگان در جلسه حاضر نبودند.

* استاندار بوشهر با ذکر خاطره در مورد مسابقه امروز والیبال ایران و آمریکا گفت: زمانی که در گیم چهارم مسابقه 23 بر 21 به سود آمریکا بود به معاونان گفتم ایران برنده است و این بازی در گیم چهارم تمام نمی‌شود و پس از این صحبت سفر خود به شهرستان دشتی را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در ادامه سفر پیامکی آمد که ایران مقابل آمریکا به پیروزی رسیده است و این یعنی اراده ایران قوی است.

استاندار گفت: در مسابقات فوتبال ساحلی هم می‌خواستند حق ایران را بگیرند اما بازهم لطف الهی و اراده ایران موجب موفقیت تیم ملی ایران شد.

* استاندار و برخی از مدیران ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران اجرایی برای مدیریت حوادث در جریان بارندگی اخیر، بارها و بارها از رسانه ملی و تلاش آنان قدردانی کردند در حالی که تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌های کشوری و محلی در سالن جلسه حضور داشتند.

* در این نشست همچون دیگر نشست‌های شورای اداری 7 مدیر استانی تجلیل شدند البته در نشست امروز 7 مدیر بانکی از سوی استاندار و معاونان لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/66006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول