اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 24 گل زده و بدون گل خورده پیش به سوی لیگ یک

قهرمانی بلامنازع فوتبال 7 نفره بوشهر در لیگ دسته 2 کشور

تیم فوتبال هفت نفره بوشهر با شکست حریفان خود و بدون دریافت گل به عنوان قهرمان لیگ دو کشور معرفی و به لیگ دسته یک کشور راه یافت.

قهرمانی بلامنازع فوتبال 7 نفره بوشهر در لیگ دسته 2 کشور

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها که در مشهد برگزار شد قرار بود هشت تیم شرکت کنند اما با انصراف تیم اصفهان هفت تیم در این رقابت‌ها شرکت کردند.

سیدعلی بکا اضافه کرد: این رقابت‌ها در دو گروه برگزار شد که در گروه نخست بوشهر، تهران، مازندران و آذربایجان‌غربی و در گروه کرمان، خراسان رضوی و کردستان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در دور نخست تیم بوشهر موفق شد آذربایجان‌غربی را 11 بر صفر، تهران را شش بر صفر و مازندران را 4 بر صفر شکست دهد.

سرمربی تیم منتخب فوتبال هفت نفره بوشهر اضافه کرد: در نیمه نهایی نیز 5 بر صفر خراسان رضوی و دیدار نهایی هم سه بر صفر مازندران را شکست دادیم.

جایگاه فوتبال هفت نفره بوشهر بالاتر از لیگ دو بود

بکا اضافه کرد: معتقدیم جایگاه تیم فوتبال هفت نفره بوشهر لیگ دو نبود اما اکنون نیز با یک برنامه‌ریزی دقیق مسابقات لیگ یک را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم هفت نفره بوشهر شش ملی‌پوش در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ یک کشوری نیز احتمالاً دی‌ماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره بوشهر گفت: با توجه به اینکه فوتبال هفت نفره هم قرار است زیر نظر فدراسیون فوتبال فعالیت کند انتظار داریم مسئولان از تیم هفته نفره بوشهر حمایت کنند.

بکا اضافه کرد: با وجود 5- 6 بازیکن ملی‌پوش حیف است از امتیازات آن استفاده نکنیم لذا امیدواریم مسئولان فوتبال بوشهر از فوتبال هفت نفره هم حمایت کنند.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره استان بوشهر گفت: با نگاه خوبی که رئیس هیئت فوتبال هفت نفره بوشهر دارد ایشان قول داده امور مربوط به تیم فوتبال هفت نفره هم دنبال کند.

بکا در مورد احتمال پیوستنش به کادر فنی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: همیشه آماده خدمت به فوتبال کشور بودم 10 سال مربی تیم ملی بودم و جوانی‌ام را برای این رشته ورزشی گذاشتم.

وی گفت: 11 قهرمانی کشوری، چند مقام  دیگر لیگ کشور و قهرمانی امسال از جمله عناوینی است که کسب کردم و دیگر نمی‌دانم چه کاری باید انجام دهم.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول