اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران مطرح کرد

نقش موثر بازیکنان مازندرانی در قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: دو بازیکن مازندرانی در قهرمانی تیم فوتبال ساحلی کشورمان در رقابت‌های بین قاره‌ای در امارات نقش موثری داشتند.

نقش موثر بازیکنان مازندرانی در قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که با حضور هشت کشور برتر فوتبال ساحلی قاره‌های مختلف در امارات برگزار شد، با درخشش دو بازیکن مازندرانی منجر به قهرمانی تیم ملی ایران شد.

وی تصریح کرد: پیمان حسینی و مهدی حسنی به عنوان دو ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان به ترتیب اهل شهرستان‌های نوشهر و نکا هستند.

بهروان گفت: حسینی با واکنش‌های زیبای خود که در درون دروازه داشت و حتی دو بار موفق به گلزنی شد، نقش موثری در قهرمانی تیم داشت.

رئیس هیئت فوتبال مازندران در ادامه اذعان داشت: حسنی نیز از بازیکنان باهوش فوتبال ساحلی در درون زمین بود که در این بازی‌ها موفق شد سه گل برای تیم ملی به ثمر برساند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری مراسم استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ساحلی در فردوگاه امام خمینی تهران افزود: تیم فوتبال ساحلی کشورمان در حالی به مقام قهرمانی این مسابقات رسید که تیم‌های قدرتمند و قهرمانان جهان را شکست داد.

بهروان گفت: در برخی از مسابقات به‌ویژه در بازی تیم ملی مقابل ایتالیا و امارات شاهد بودیم که داوران به طور واضع علیه بازیکنان ایرانی سوت می‌زدند تا تیم ملی ایران قهرمان این مسابقات نشود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال مازندران در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از این دو قهرمان فوتبال ساحلی کشورمان تجلیل می‌کند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی چهار بر سه مقابل روسیه در فینال قهرمان بین‌قاره‌ای جهان در امارات شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات مقدماتی و نیمه‌نهایی موفق شد تیم‌های روسیه، برزیل،ایتالیا و امارات را شکست دهد.

انتهای پیام/86005/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول