اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 22

بابایی: هیچ کشوری نمی‎تواند اراده خود را بر ایران تحمیل کند

فرمانده سپاه نینوا گلستان دستیابی ایران به پیشرفت‎های بزرگ را در گرو نیروی مردمی بسیج برشمرد و گفت: هر پیشرفتی که در نظام اسلامی حاصل شده در سایه برخورداری از روحیه بسیجی بوده است.

بابایی: هیچ کشوری نمی‎تواند اراده خود را بر ایران تحمیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اکنون ایران به جایی رسیده است که هیچ کشور و قدرتی نمی‎تواند این موفقیت‎ها را نادیده بگیرد و اراده خود را بر ایران تحمیل کند.

وی حضور مسئولان را در این مراسم نشانه پیروی از امام و درک عمیق آنها نسبت به اهمیت بسیج و مقاومت مردم برشمرد و تصریح کرد: این مقاومت باعث پشتیبانی از مسئولان در عرصه‎های سیاست خارجی و داخلی کشور است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص پیشرفت‎های مذاکرات هسته‎ای بیان داشت: دولتمردان وقتی صلابت و استواری مسئولان را می‎بینند محکمتر در مذاکرات حاضر می‎شوند.

بابایی ادامه داد: برپایی مراسم باشکوه صبحگاه مشترک که امروز صبح با حضور کارمندان بسیجی در استانداری گلستان برگزار شد تداعی‎گر شروعی موفقیت‎آمیز برای استاندار جدید و دولت یازدهم خواهد بود تا در سایه برخورداری از روحیه بسیجی گام‎های خوبی برای حل مشکلات و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بردارند.

وی یادآور شد: دولتمردان همه دولت‎ها همواره با مقاومت و پشتیبانی مردم به ویژه مردمی که در سازمان بزرگ بسیج متخصصین آموزش و سازماندهی شدند توانستند به مشکلات فائق آیند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از امام راحل به عنوان یکی از الطاف جلیه الهی یاد کرد و اظهار داشت: مسئولان اگر لحظه‎ای از بسیج غفلت کنند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

بابایی با اشاره به حضور 50 هزار نفری فرماندهان بسیجی در دیدار با مقام معظم رهبری بیان داشت: فرمایشات کوبنده رهبر معظم انقلاب برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان ناامیدی در پی داشت که امیدواریم حرکت صادقانه و عاشقانه مسئولان در تبعیت از فرامین ولایت تداوم یابد.

وی از بسیج ادارات کل استان گلستان و بسیج کارمندان به عنوان یکی از فعال‎‎ترین بخش‎های بسیج یاد کرد و افزود: بعد از جنگ دو بسیج دانشجو و طلبه شکل گرفت که تداوم این حرکت در حال حاضر برخورداری از 22 سازمان بسیج در اقشار مختلف است.

در این مراسم همچنین از پرچم بارگاه سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) رونمایی شد.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول