اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان / 14

برگزاری همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» در گلستان

همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» گلستان با حضور اقشار مختلف طلبه بسیجی و روحانی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان ظهر امروز در همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» گلستان که در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: اقشار مختلف روحانیت و طلبه‎های بسیجی به عنوان سربازان نظام اسلامی و فداییان رهبر معظم انقلاب همیشه پای کار هستند.

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی از روحانیون به عنوان مهمترین قشر تاثیرگذار در جامعه یاد کرد و افزود: روحانیت در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در طول هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی‎های زیادی کرده است بنابراین دشمنان سعی دارند تا با توطئه‎های مختلف این قشر تاثیرگذار را به حاشیه بکشانند.

وی با بیان اینکه روحانیت باید با ترویج معارف دینی، جوانان را به سمت سبک اسلامی سوق دهد، تصریح کرد: آحاد جامعه باید نسبت به ارزش‎های دینی و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری آگاه شوند تا در مقابل دشمنان به سربلندی و پیروزی برسند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان، رسالت روحانیون و طلاب بسیجی را در حفظ و صیانت از انقلاب و دستاوردهای اسلامی بااهمیت خواند و گفت: روحانیت همواره در مسیر ارزش‎ها نقش‎آفرین بوده که سند آن در استان گلستان تقدیم 70 شهید طلبه و روحانی در دفاع از حریم ولایت بوده است.

ریاحی از رونمایی دو کتاب ارزشمند توسط دو طلبه و روحانی از گلستان خبر داد و گفت: تهیه و تالیف کتاب‎ها کاری زمانبر ولی درخور و تحسین‎برانگیز بوده است که اقدامات شایسته‎ای در عرصه قلم انجام گرفت.

در این همایش بیانیه بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در راستای تشکیل بسیج طلاب که در سال 1367 صادر شد، توسط حجت‎الاسلام امین شاهی قرائت شد.

رونمایی از «کتاب مناسبت‎های شمس قمری از منظر قرآن و روایات» به تالیف محمدعلی رحیمی‌رخشان در 422 صفحه انجام گرفت همچنین رونمایی از کتاب «منتخب‎الاحادیث من‎الاصول الکافی» احادیث برگرفته از اصول کافی به تالیف محدث نامی حجت‌الاسلام محمد کلینی (ره) و تهیه و تنظیم آتنا نقابی در 445 صفحه انجام شد.

انتهای پیام/83001/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول