اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خواستار شد

تخصیص اعتبارات برای رفع محرومیت کتابخانه‌ای در هندیجان

فرماندار هندیجان خواستار تخصیص اعتبارات برای رفع محرومیت کتابخانه‌ای در این شهرستان شد.

تخصیص اعتبارات برای رفع محرومیت کتابخانه‌ای در هندیجان

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان خواستار تخصیص اعتبارات برای رفع محرومیت کتابخانه‌ای به این شهرستان شد و اظهار کرد: با توجه به بازدید اخیری که مدیر کل کتابخانه‌های استان خوزستان از هندیجان داشت انتظار می‌رود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی حمایت‌های بیشتری صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر تزریق اعتبارات نیازمند نیروی انسانی کارآمد و مجرب برای گردش کار کتابخانه‌ای هستیم که امیدواریم در این زمینه نیز از سوی استان مورد توجه قرار گیریم.

فرماندار هندیجان با اشاره به نقش و اهمیت کتاب و کتابخوانی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و علمی، ادامه داد: همه افراد وظیفه دارند در راستای افزایش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه کوشش کنند.

وی عنوان کرد: دسترسی آسان مردم به کتاب مطمئناً زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی‌ است که این امر همواره باید مدنظر مسئولان استانی و ملی قرار گیرد.

فرج اللهی بیان کرد: در نشست اخیر با مدیر کل کتابخانه‌های استان، مشکلات کتابخانه‌ای هندیجان مورد بررسی قرار گرفت و در این زمینه با حضور جمعی از مسئولان شهری به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کتاب و کتابخوانی، رکن توسعه فردی و اجتماعی‌ست و توجه به این دو مقوله از ضرورت‌های جامعه بشری است.

انتهای پیام/72001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول