اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی خبر داد

برگزاری دوره آموزشی فشرده طراحی صنایع نفت و پتروشیمی در بوشهر

مدیر پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی گفت: دوره آموزشی فشرده طراحی صنایع نفت و پتروشیمی در نمایشگاه بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی فشرده طراحی صنایع نفت و پتروشیمی در بوشهر

 علی احمدزاده با اشاره به حضور در منطقه ویژه پارس جنوبی در نمایشگاه نفت و گاز در بوشهر اظهار داشت: امروز در بوشهر حضور داریم و اقدامات نهایی برای بازگشایی غرفه منطقه ویژه را انجام دادیم.

 وی با بیان اینکه دوره آموزشی طراحی صنایع نفت و پتروشیمی از فردا آغاز می‌شود، گفت: با شروع نمایشگاه شرکت‌های نفتی در نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر نخستین دوره کلاس آموزشی مربوطه به صورت فشرده برگزار می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه این دوره سه روزه تا پنجشنبه ادامه دارد، افزود: این دوره برای نخستین بار و با حضور استاد صدرا خوش‌بزم فارغ‌التحصیل دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه گواهی پایان دوره به این افراد داده می‌شود، افزود: افراد شرکت‌کننده در این دوره می‌توانند نام‌نویسی کرده و در پایان این دوره فشرده آموزشی گواهینامه پایان دوره دریافت کنند.

احمدزاده با بیان اینکه این دوره سه روزه برای شرکت عموم آزاد است، افزود: این دوره از ساعت 9 تا 14 برگزار شده و شرکت‌کنندگان قبل از شروع دوره باید نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی در خصوص این دوره اظهار داشت: این دوره برای طراحی پایه نفت و گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار گرفته و سطوح ایمنی و یکپارچگی این فرایند را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مخاطبین این دوره مهندسین شیمی، مکانیک و برق است، افزود: با این تکنیک می‌‎توان به برخی نیازهای صنعتی و پایه‌گذاری اولیه اقدام کرده و استهلاک دستگاه‌های نیروی انسانی و هدررفت انرژی را به حداقل رسانید.

احمدزاده اظهار داشت: پس از مطالعه اولیه و استخراج فرآیندهای صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت‌ها باید هر 5 سال یک بار نسبت به بازنگری اقدام کرده و در خصوص اصلاح و بهبود فرآیندها اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: این دوره کمک می‌کند خطاهای ناشی از بهره‌برداری به صورت مستمر مرور شده و تجاربی که به دست می‌آید برای به کارگیری بهتر عملیات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احمدزاده ادامه داد: گواهی این دوره سه روزه از طرف سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. استاد صدرا خوش‌بزم استاد این دوره با سابقه طولانی در استقرار و مشاوره طرح‌های مدیریت بحران، hazop، phast است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول