اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

برای توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به صادرات بیاندیشیم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که عسل ما در صورت صادرات شهرت جهانی پیدا می‌کند، گفت: تنها با 20 کندو هم می‌توان در امر صادرات موفق بود و باید برای توسعه بخش کشاورزی به صادرات بیاندیشیم.

برای توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به صادرات بیاندیشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید یعقوب موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان ما در کشاورزی اکنون به درجه‌ای از توانمندی رسیده که بتواند صادرات محصول به کشورهای دیگر را داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: با کمترین هزینه می‌توان محصولات کشاورزی و دامی و عسل را از این استان صادر کرد به شرط این که همه از مسئول تا بهره‌بردار همتی برای این کار داشته باشیم.

موسوی با بیان این که عسل ما در صورت صادرات شهرت جهانی پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: تنها با 20 کندو هم می‌توان در امر صادرات موفق بود و امروز بیش از همیشه باید برای توسعه بخش کشاورزی به صادرات بیاندیشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از کارگروه بخش کشاورزی به‌عنوان یکی از نشست‌های کاربردی در هر استانی نام برد و گفت: در این کارگروه مشکلات عدیده بخش کشاورزی و راهکارها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که در آن راهکارهای عملی برای عبور از معضلات و مشکلات چاره‌اندیشی می‌شود.

وی افزود: به همین منظور از استاندار خواستیم تا در این خصوص چه در محل استانداری و چه در خود جهاد کشاورزی این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

موسوی؛ کار در حوزه اجتماعی را یکی از فصل‌های مهم در بخش کشاورزی دانست و گفت: این معارضات در صورت برطرف نشدن به کشاورزی لطمات زیادی وارد می‌کند که لازم است برای رفع آن‌ها در کارگروه کشاورزی چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/2571/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول