اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد

دانشگاه دریانوردی چابهار میزبان نخستین کارگاه آموزشی stcw 2010 در ایران

معاون دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: نخستین کارگاه آموزشی (کنوانسیون بین‎المللی آموزش‎ها و اعطای گواهینامه دریانوردی) در کشور و در بین دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

دانشگاه دریانوردی چابهار میزبان نخستین کارگاه آموزشی stcw 2010 در ایران

عباس هراتی‌مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی مدرسین با اصلاحیه 2010 مانیل به کنوانسیون STCW توسط کاپیتان نصرت‌الله علیپور رئیس اداره استاندارها، آموزشی و گواهینامه‎های دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت دو روز در محل سالن فرخی این دانشگاه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اشاره به اینکه رشته‎های کارشناسی دریانوردی و مهندسی کشتی در دانشکده مهندسی دریا دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مطابق با کنوانسیون STCW، سازمان بین‎المللی دریانوردی (IMO) قرار دارد که این مهم توسط سازمان بنادر و دریانوردی براساس تطابق با کنوانسیون مربوطه، بررسی می‎شوند.

این مسئول اذعان داشت: اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی دریا باید گواهینامه دوره کنوانسیون2010 را داشته باشند تا بتواند دروس اختصاصی رشته‎های مذکور را تدریس کنند.

هراتی‌مختاری متذکر شد: این کارگاه آموزشی برای نخسیتن‎بار در کشور و در بین دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی در این دانشگاه برگزار که طی آن 30  نفر از اساتید دانشکده مهندسی دریای این دانشگاه موفق به اخذ گواهینامه آشنایی با اصلاحیه STCW2010 (کنوانسیون بین‎المللی آموزش‎ها و اعطای گواهینامه دریانوردی) شدند.

انتهای پیام/75007/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول