اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت استراتژی رسانه‌ای یهود

هم‌اندیشی اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

دوازدهمین هم‌اندیشی اساتید دانشگاه تفرش با محوریت استراتژی رسانه‌ای یهود در حال و گذشته برگزار شد.

هم‌اندیشی اساتید دانشگاه تفرش برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بعد از ظهر امروز نشست هم‌اندیشی و معرفت‌افزایی استادان دانشگاه تفرش با موضوع «استراتژی رسانه‌ای یهود در گذشته و حال» با حضور اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد.

مدرس و کارشناس رسانه و یهودشناسی در این نشست ادامه داد: بزرگترین دشمن اسلام به نص صریح قرآن کریم گروهی مدعی یهودی بودن که امروز با عنوان صهیونیست ‌آنان را می‌شناسیم، هستند که از آغاز اسلام بلکه پیشتر کمر به نابودی و انحراف دین بسته‌اند و از همان زمان قدیم در تمام عرصه‌های جنگ سخت و نرم فعالیت داشته‌اند.

محسن بیات افزود: آیات و روایات و موارد متعدد تاریخی بیانگر نقش و تأثیر گذاری این گروه مدعی در گذشته و حال نسبت به دین و ارزش‌های دینی و به خصوص ولایت است.

وی تصریح کرد: تعدد و نفوذ گسترده رسانه‌های صهیونیستی در جهان لزوم توجه ملت‌ها به این مسئله را روز به روز آشکارتر می‌کند و این مسئله در مورد جوانان به عنوان آینده سازان یک کشور بیشتر صادق است.

به گزارش فارس؛ تحلیل و بررسی رسانه‌های غربی و محصولات سینمایی غرب در زمینه استراتژی رسانه‌ای یهود از مهمترین برنامه‌های جانبی این نشست بود.

نشست نقد فیلم با موضوع «آخر زمان در سینما هالیوود» نیز ویژه دانشجویان با حضور استاد محسن بیات و به همت کانون مهدویت در سالن اجتماعات حاج نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول