اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

همدان میزبان وزیر ورزش و جوانان شد/ اولین سفر استانی آخرین وزیر دولت

وزیر ورزش و جوانان که آخرین وزیر دولت یازدهم محسوب می‌شود در نخستین سفر استانی خود در همدان حضور یافت.

همدان میزبان وزیر ورزش و جوانان شد/ اولین سفر استانی آخرین وزیر دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همدان سفر کرد که با استقبال گرم مسئولان ارشد استان و اهالی ورزش همدان مواجه شد.

در مراسم استقبال وزیر ورزش و جوانان که در میدان فرودگاه همدان انجام شد محمدناصر نیکبخت استاندار، محمدابراهیم سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان از وی و هیئت همراه استقبال کردند.

محمود گودرزی که اصالتاً ملایری است طی دو روز حضور در همدان جلسه مفصلی در مورد ورزش همدان با استاندار خواهد داشت، دیدار صمیمانه با اهالی ورزش استان در سالن صخره‌نوردی زنده‌یاد میرزاجانی و بازدید از چند پروژه ورزشی در شهر همدان و همچنین حضور در شهرستان ملایر و بازدید از امکانات ورزشی این شهرستان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

آخرین برنامه وزیر ورزش و جوانان حضور در جمع ورزشکاران و روسای ورزشی شهرستان ملایر خواهد بود.

این نخستین سفر کاری محمود گودرزی در سمت وزیر ورزش و جوانان بوده و در طول 102 روز از شروع دولت یازدهم بعد از وزیر کشور دومین عضو این کابینه است که به پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین سفر کرده است.

گفتنی است در این سفر کیومرث هاشمی و همچنین غلامرضا شعبانی‌بهار که از مدیران ورزشی استان همدان محسوب می‌شوند و به احتمال بسیار زیاد در وزارت ورزش و جوانان با گودرزی همکاری خواهند داشت، همراهی کردند.

انتهای پیام/89020/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول