اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نظارت و رسیدگی به مشکلات؛

هیئت کاراته مازندران به 3 منطقه تقسیم می‌شود

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: هیئت کاراته مازندران برای نظارت، دقت و رسیدگی بیشتر به مشکلات و موانع این رشته ورزشی به سه منطقه در استان تقسیم‌بندی می‌شود.

هیئت کاراته مازندران به 3 منطقه تقسیم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسن ابراهیمی امشب در نشست روسا و نائب رئیس هیئت‌های کاراته شهرهای استان اظهار داشت: سرپرست سابق هیئت کاراته مازندران در مدت زمان 16 سال از تصدی‌گری این سمت در استان کارهای پرباری انجام داد.

وی افزود: مجمع هیئت کاراته مازندران نیز چندی قبل با حضور اکثریت اعضا با شور خاصی به کار خود پایان داد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه کاراته مازندران نیاز به افراد تحصیل‌کرده و تاثیرگذار دارد، گفت: هم‌اکنون با دید علمی به ورزش کاراته نگریسته شود.

وی با اشاره به اینکه همه کاراته‌کاهای مازندران باید با نظرات و نقدهای خود نقش موثری در رشد و تعالی استان در بین دیگر استان‌های کشور داشته باشند، یادآور شد: یکی از دلایلی که کاراته در استان مظلوم واقع شده است بحث اطلاع‌رسانی است.

ابراهیمی با ابراز اینکه بزرگان ورزشی تندیس ماندگار کاراته هستند، ادامه داد: روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نیز باید از این هیئت ورزشی حمایت کنند.

رئیس هیئت کاراته مازندران با اعلام اینکه هیئت کاراته مازندران به سه منطقه تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: هیئت‌های شهرستان باید چارت تشکیلاتی خود را به همراه برنامه‌های‌شان به استان ابلاغ کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر ورزشکاران دیگر رشته‌های ورزشی با مدال‌‌های آسیایی به کشور بازگشتند با استقبال گرم مردم و مسئولان روبرو می‌شوند ولی کاراته‌کاهای ما که اخیرا در مسابقات جهانی سه مدال ارزشمند کسب کردند استقبال خاصی نشدند، تصریح کرد: دو مدال طلا و برنز این مسابقات نیز توسط مازندرانی‌ها کسب شد.

رئیس هیئت کاراته مازندران با اعلام اینکه فرهنگ‌سازی نیز دیگر هدف‌مان در استان است، از کیفیت و کمیت مطلوب ورزشکاران مازندرانی در این رشته ورزشی خبر داد.

ابراهیمی با تاکید اینکه کاراته مازندران باید به عنوان استانی شایسته در فدراسیون تکواندو مطرح باشد زیرا توانمندی بالایی در بخش مربیان، بازیکنان و داوران داریم، عنوان کرد: باید شورای مشورتی در هیئت کاراته فعال شود.

این مسئول ورزشی مازندران با اعلام اینکه باید بپذیریم کاراته در برخی از شهرستان‌ در سکون و رکود به سر می‌برد، اذعان داشت: باید کارمان را به درستی انجام دهیم تا پیشرفت حاصل شود.

ابراهیمی با اعلام اینکه مازندران میزبان مسابقات سبکی کشور بوده و بیشترین اردوی تیم ملی در این استان برگزار شد، گفت: ورزشکاران ما باید خانه کاراته داشته باشند و مربیان ما به صورت مداوم به رده‌های مختلف تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی و سامانه پیامکی انجام شده و سعی داریم برای سبک‌های مختلف و هیئت‌های ورزشی در سایت هیئت استان فضا تعریف کنیم تا همه شهرستان‌ها علاوه بر مطلع شدن از فعالیت‌های دیگر شهرها، عاملی برای ایجاد رقابت سالم را نیز مهیا ببینند.

این مسئول با ابراز اینکه در سبک‌های کنترلی و غیرکنترلی کارهای خوبی انجام شده و خبرهای شنیدنی در آینده نزدیک به گوش می‌رسد، به نقش مهم رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید با ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران فعالیت‌های خود را در نشریات و خبرگزاری‌ها انعکاس دهند.

انتهای پیام/86012/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول