اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سلامت کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

پرداخت 4 میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار آسیب‌پذیر خراسان جنوبی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4 میلیارد و 306 میلیون ریال به اقشار آسیب‌پذیر در استان پرداخت شده است.

پرداخت 4 میلیارد ریال کمک بلاعوض به اقشار آسیب‌پذیر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی، علی‌اکبر نخعی اظهار داشت: از سوی کمیته امداد از ابتدای سال‌جاری در قالب کمک‌های بلاعوض تعداد 8 هزار و 219 نفر از اقشار آسیب پذیر در استان از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: کمک‌های بلاعوض با هدف حمایت و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند و محروم صورت می‌گیرد که در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و برطرف شدن مشکلات خانواده‌های نیازمند، نقش موثری را ایفا کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: اغلب این کمک‌ها را در قالب کمک معیشت، هزینه‌های درمانی، تحصیلی، لوازم زندگی، ازدواج ومسکن بوده است.

نخعی اذعان داشت: در ارتباط با کمک بلاعوض به اقشار آسیب‌پذیر استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ 4 میلیارد و 306 میلیون ریال پرداخت شده است.

اعطای کمک هزینه جهیزیه به 40 نوعروس زیرپوشش امداد قاینات

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج به 40 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی قاین کمک هزینه خرید جهیزیه پرداخت شد.

ضیاءالدین فارابی افزود: ارزش هر سری کمک هزینه خرید جهیزیه، مبلغ 10 میلیون ریال است و تمام نوعروسان قبل از دریافت کمک هزینه جهیزیه در کلاس‌های آموزشی این نهاد در زمینه‌های اعتقادی، بهداشت روانی، فردی و مسائل فرهنگی و اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: طی 6 ماهه نخست سال‌جاری تعداد 225 نفر وام اشتغال دریافت کرده که از این تعداد 63 نفر زن و 162 نفر مرد هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قاینات یادآور شد: از این میزان بیش از 2 میلیارد و 450 میلیون ریال به تعداد 57 نفر از محل منابع کمیته امداد وام اشتغال پرداخت شده و مابقی از محل منابع بانک‌های عامل بوده است.

فارابی خاطرنشان کرد: دراین راستا تعداد 532 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی در دوره‌های آموزشی کمیته امداد در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای، مشاغل خانگی، کشاورزی و دامداری شرکت کردند که به این منظور بالغ بر 106 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69025/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول