اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان در مجلس‌:

مشکل اشتغال مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان حل می‌شود

نماینده مردم سیستان در مجلس ‌گفت: در نشست با رئیس‌ سازمان بهزیستی ‌‌خواستار توجه ‌به مسئله اشتغال اقشار زیر پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان شدم که وی ضمن مساعدت گفت به زودی ‌اتفاقات خوبی در این زمینه رخ می‌دهد.

مشکل اشتغال مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بهزیستی سیستان و بلوچستان، حلیمه عالی در بازدید از مراکز آموزشی و خود اشتغالی بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تنها افرادی می‎توانند در بهزیستی به فعالیت بپردازند که روحیه خدمت صادقانه بی‌منت و انسان دوستی در آنها متجلی باشد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچگاه نباید به بهزیستی به عنوان یک نهاد تک بعدی که تنها مساعدت‌های مالی به افراد کم‌برخوردار ارائه می‌کند، نگاه کرد بلکه ذات بهزیستی بازتوانی مددجویان زیرپوشش و فراهم کردن یک زندگی بهتر است.

این مسئول ادامه داد: من به این باور رسیده‌ام که می‌توان هر خانه‎ای را تبدیل به یک کارگاه اشتغالزایی کرد، اما این کارگاه کوچک نیاز به بازاریابی دارد و باید سهم خود و جایگاه خود را در بازار پیدا کند، در این زمینه بهزیستی می‌تواند به عنوان حامی اصلی این افراد با ایجاد نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به معرفی این محصولات بپردازد.

وی تصریح کرد: بنده بارها با ریاست سازمان بهزیستی کشور جلساتی داشته‌ام و توجه بیش از پیش ایشان را به مسئله اشتغال اقشار زیر پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان خواسته‌ام که خوشبختانه با نظر مساعد ریاست بهزیستی کشور مواجه و به زودی شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به 16 سال خشکسالی منطقه سیستان گفت: ارتزاق مردم سیستان وابسته به دریاچه هامون بوده است که با خشک شدن این دریاچه مهم افراد زیادی بیکار شدند و به طبع آن مددجویان زیر پوشش سازمان‌هایی مانند بهزیستی افزایش یافته‌اند، که می‌توان با روی آوردن به مشاغل خرد و طرح‌های زود بازده گامی مهم در بهبود معیشت مردم این منطقه برداشت و از مهاجرت آنها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول