اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

بازنشستگی صادقلو موضوع مهمی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه موضوع بازنشستگی صادقلو مشکل مهمی نیست و بسیاری از شهرها با دستور وزیر کشور در حال فعالیت هستند، گفت: روند قانونی ابلاغ حکم شهردار گرگان در حال انجام است.

بازنشستگی صادقلو موضوع مهمی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در حاشیه سی‎امین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بیشتر کارهای انسان نیاز به فکر و نگرش لازم دارد و این فکر و نگرش در شورای اسلامی شهر گرگان وجود دارد و در این مدت فعالیت‎های فراوانی با فکر انجام شده است.

وی با تشریح پیگیری‎های انجام شده در مدت اخیر در خصوص موضوع حکم شهردار گرگان تاکید کرد: بسیاری از شهرها در حال حاضر شهردارانی دارند که بازنشسته هستند و با مجوز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

گرزین بیان کرد: موضوع بازنشستگی و مسائل مشابه که در خصوص آقای صادقلو مطرح می‎شود خیلی موضوع حاد و مهمی نیست و صدور حکم شهردار گرگان در حال طی کردن روال قانونی خود است.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص سرعت بخشیدن به روند ساخت پل روگذر میدان شهید قندهاری (ترمینال) به سرپرست شهرداری گرگان تذکر داد و افزود: نیاز است چنین پروژه بزرگی که زمان زیادی را صرف کرده و حال برخی مشکلات بر سر راهش نیز برطرف شده سرعت بیشتری به خود بگیرد.

گرزین به برخی از پروژه‎های اجرا شده در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه‎های مشابه حتی در برخی از شهرهای بزرگ در نهایت ظرف مدت 24 ماه به سرانجام و بهره‎برداری رسید اما متاسفانه این پروژه زمان بسیاری را صرف کرده است و باید هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

وی در واکنش به ارسال یک لایحه کمک به دو تیم ورزشی در شهر گرگان تصریح کرد: این رویه‎ای که برای کمک به تیم‎ها و هیئت‎های ورزشی پیش گرفته شده اصلا صحیح نیست.

گرزین گفت: باید در خصوص طرح لوایح کمک به هیئت‎ها و تیم‎های ورزشی یک ساز و کار و ساماندهی مناسب انجام شود و پس از بررسی در کمیسیون مرتبط و در صورت صلاحدید و داشتن شرایط و چهارچوب مشخص شده، لایحه برای تصویب به صحن آورده شود.

وی در پایان ابراز داشت: اگر قرار است شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان کمک و حمایتی را از تیم ورزشی داشته باشد باید نظارت بر عملکرد نیز بر عهده شورا و شهرداری باشد.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول