اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‎رئیسه شورای شهر گرگان؛

شهرداری گرگان باید از بی‎ثباتی خارج شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به عدم ثبات مدیریت شهری تاکید کرد: پرسنل شهرداری کاملا انگیزه خود را برای خدمت‎رسانی به مردم از دست داده‎اند.

شهرداری گرگان باید از بی‎ثباتی خارج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم جرجانی امشب در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: شرایط کنونی شهرداری گرگان به صورت خاص بوده و پرسنل این نهاد انگیزه خود را برای خدمت از دست داده‌اند و در وضعیت بلاتکلیفی به سر می‎برند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت مذکور تصریح کرد: بحران کاری بدترین شرایط است و فقدان ثبات مدیریت شهری سبب شده تا پرسنل شهرداری گرگان از وضعیت موجود رضایت کافی را نداشته باشند.

این عضو شورا در خصوص اجرای پروژه‎های عمرانی بیان داشت: در حال حاضر آغاز برنامه‎های عمرانی شهر گرگان کلید خورده است که باید برنامه‎ریزی شود در سه ماه پایان سال شاهد فعالیت‎های خوبی باشیم.

جرجانی خاطرنشان کرد: جلسات فوق‎العاده‎ای که در شورا انجام می‎شود باید نسبت به برنامه‎ریزی ویژه برای توسعه شهر گرگان اهتمام شود لذا اگر شهردار منتخب معرفی شود نسبت به انجام امورات شهرداری اتفاقات بهتری خواهد افتاد البته این موضوع نباید سبب شود تا زمان را برای خدمت‎رسانی به مردم از دست بدهیم.

وی از سرپرست شهرداری گرگان خواست تا برنامه خود را به سمتی ببرد که قرار است سال‎های سال بر این کرسی قرار داشته باشد و روند اقدامات را با شتاب بیشتری پیگیری کند.

شهرداری گرگان باید از بی‎ثباتی خارج شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: فضای موجود نباید برای انجام کارهای عمرانی دچار استرس شود.

جرجانی با بیان اینکه فعالیت‎های شورا و شهرداری باید بر اساس زمان‎بندی پیش برود، اظهار داشت: باید شرایطی در نظر گرفته شود تا شهرداری ثبات لازم را به دست آورد و از بی‎ثباتی خارج شود.

وی در خصوص وضعیت پرداخت مطالبات رفتگران شهرداری گرگان بیان داشت: موضوع قراردادها، پرداخت مطالبات و تعطیلی کاری هنوز انجام نشده است.

انتهای پیام/83001 /غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول